Kod produktu: RKT-16959 Producent: ProKennex

ProKennex Destiny CB 10 II Black/Yellow

Więcej szczegółów

459 zł

Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Nowość
 
Opis produktu

Rakieta ProKennex Destiny CB 10 II wyposażona w technologię Kinetic, która pomaga w redukcji drgań. Pomaga znacząco zapobiec ryzyku wystąpienia zapalenia nadkłykcia bocznego kości ramiennej, czyli tzw. łokcia tenisisty. Rakieta cechuje się wysoką jakością konstrukcji, wykorzystując technologię Spiral Tech Carbon oraz High Modulus Graphite połączoną z żywicą Nano Exposy. Usuwając powietrze i zanieczyszczenia z warstw węglowych udało się stworzyć całkowicie bezszwową grafitową konstrukcję, co zapewnia większą siłę uderzenia i znakomitą stabliność rakiety.
 

 



Czołowa marka naukowo-projektowa produkująca sprzęt nie tylko do squasha, ale także badmintona i tenisa.    Od początków istnienia, firma z powodzeniem dąży do utrzymania pozycji lidera w produkcji sprzętu rakietowego, korzystając ze specjalistycznych technologii opracowanych dla graczy na wszystkich poziomach zaawansowania. Produkty są ulepszane co sezon, by zapewnić wiernym marce graczom przewagę nad konkurencją. Rakiety Prokennnex to połączenie stylu, jakości i maksymalnej wydajności. 

Kinetic

Już od wielu lat Pro Kennex jako jedyny producent oferuje wyjątkową technologię, która wspiera tłumienie drgań. Ten unikalny system przyczynia się do zapobiegania kontuzjom ramienia. Kiedy piłka uderza o naciąg rakiety, energia kinetyczna jest redukowana do minimum, aby zapobiec nieporządanym wibracjom. Dzięki temu zawodnik może wkładać mniej energii w uderzenie, a precyzja i siła ataku pozostaje ta sama. Masa technologii Kinetic mieści się na czterech kluczowych pozycjach główki rakiety (jak pokazano na grafice).

Technologia Kinetic to jedyna na świecie, potwierdzona doświadczalnie, technologia rakiet squashowych, która pomaga w redukcji drgań. Pomaga znacząca zapobiec ryzyku wystąpienia zapalenia nadkłykcia bocznego kości ramiennej, czyli tzw. łokcia tenisisty.

Kiedy przesuwasz rakietę do przodu, mikro łożyska znajdujące się w 100 komorach rakiety przemieszczają się do  tyłu.

Podczas uderzenia mikro łożyska przesuwają się w kierunku przedniej części komory, w stronę naciągu i przenoszą energię kinetyczną piłki.

Po ataku mikrołożyska rozmieszczają się równomiernie w komorach rakiety. Dzięki temu niwelowane są drgania, a przez to również napięcie w ręce zawodnika.

Technologia potwierdzona naukowo

Wpływ technologii Kinetic został potwierdzony naukowo na Sporthochschule w Koln w Niemczech oraz w Sports Dynamics and Technology Laboratory przez profesorów Aeronautyki i Astronautyki w Instytucie Technologii w Massachusetts. Pełne wyniki testów można przeczytać tutaj.

Wyniki testów nie pozostawiają złudzeń:

Rakiety z technologią Kinetic osiągają lepsze tłumienie drgań niż standardowe rakiety. Ze względu na lepsze tłumienie drgań komfort gracza jest znacznie wyższy. Ponieważ wysokie drgania rakiety mają wpyw na kontuzje graczy, rakiety z technologią Kinetic zmniejszają ryzyko wystąpienia tzw. łokcia tenisisty. Rakiety z technologią Kinetic zapewniają lepszą stabilność gracza.
 Spiral Tech Carbon

Wszystkie pięć najlepszych rakiet do squasha stworzonych przez Pro Kennex cechują się wysoką jakością konstrukcji, wykorzystując technologię Spiral Tech Carbon oraz High Modulus Graphite połączoną z żywicą Nano Exposy. Usuwając powietrze i zanieczyszczenia z warstw węglowych udało się stworzyć całkowicie bezszwową grafitową konstrukcję, co zapewnia większą siłę uderzenia i znakomitą stabliność rakiety. Technologia Spiral Tech Caron gwarantuje rakietom wyjątkową moc, poczucie i kontrolę, a także unikalną jakość tłumienia drgań, co znacząco podnosi grywalność.

Zdjęcie po lewej stronie pokazuje konwencjonalną grafitową konstrukcję rakiety, natomiast po prawej stronie rakietę z wykorzystaniem technologii Spiral Tech Carbon. Wniosek jest jasny: rakiety z technologią Spiral Tech Carbon nie posiadają pomiędzy warstwami węglowymi powietrza i zanieczyszczeń, które osłabiają moc rakiety.

Counter Balance

Pro Kennex opracował technologię Counter Balance, aby zapewnić różny balans rakiety bez wpływu na jej całkowitą masę. Poprzez sepcjalne opracowanie zaślepki rakiety, rakieta może być wyważona na rączkę lub na główkę, aby była dostosowana do indywidualnych cech zawodnika. Jej waga pozostaje przy tym niezmienna. Zaślepka rakiety ma ponadto zaawansowane właściwości tłumiące drgania, zapewniając graczowi poczucie stabilności i bezpieczeństwa podczas gry.
 

 

 
Cechy
Waga 130 gramów
Kolor czarny
Wyważenie 340 mm
Naciąg fabryczny
Materiał/konstrukcja Grafit
Pokrowiec Pełny
Balans GH (na rączkę)
Systemy Kinetic
Owijka Fabryczna
Charakterystyka Dla zaawansowanych
Przedział wagowy 121 - 140 g
Główka 470 cm²
Układ strun 16x19
 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24-48 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 459 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu