REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO obowiązujący od dnia 01.01.2023 roku (z późniejszymi zmianami)

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Serwis internetowy dostępny pod adresem: https://nordicsklep.pl jest serwisem internetowym, którego właścicielem jest Nord Walk Aleksander Wilanowski, ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław, NIP: 924-174-04-47, REGON: 020402220, e-mail: aleksander@nordwalk.pl.

  2. Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży Towarów w Sklepie internetowym nordicsklep.pl.

  3. Użyte w niniejszym Regulaminie określenia należy rozumieć następująco:
    a) Regulamin – niniejszy regulamin;
    b) Serwis / Sklep – witryna internetowa dostępna pod adresem: https://nordicsklep.pl;
    c) Operator / Sprzedający – Nord Walk Aleksander Wilanowski, ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław, prowadzący działalność gospodarczą zgodnie z wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP nadzorowanej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii; organ dokonujący wpisu Sprzedającego do CEIDG: Urząd Miasta Wrocławia; NIP: 924-174-04-47, REGON: 020402220, e-mail: aleksander@nordwalk.pl;
    d) Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia, ale nie ukończyła 18 lat, w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego;
    e) Klient – Użytkownik dokonujący zakupu wybranego przez siebie Towaru za pośrednictwem Serwisu;
    f) Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
    g) Konsument-Przedsiębiorca – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca Umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą, lecz niemającą dla niej charakteru zawodowego w rozumieniu przepisów o prawach konsumenta;
    h) Towar – rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedającego w Serwisie, w szczególności asortyment związany z uprawianiem nordic walking oraz aktywnością fizyczną;
    i) Konto – część Serwisu dostępna po zalogowaniu się Użytkownika, przypisana do adresu e-mail Użytkownika oraz zabezpieczona hasłem.

  4. Sprzedający oświadcza, że nie korzysta z żadnego kodeksu dobrych praktyk rozumianego jako zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23.08.2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.

 

§ 2. WARUNKI TECHNICZNE

  1. Do korzystania z usług Serwisu niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów Internetu oraz aktywnej skrzynki pocztowej e-mail, a także aktualnej wersji przeglądarki internetowej.

  2. W celu skorzystania z pełnej funkcjonalności usług dostępnych w Serwisie niezbędne jest włączenie w przeglądarce internetowej Użytkownika obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi JavaScript oraz plików cookies.

  3. Operator uprawniony jest do prowadzenia prac konserwacyjnych w Serwisie, które mogą powodować czasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Użytkownikowi korzystania z usług. Terminy prac i przewidywany czas ich trwania będą publikowane na stronie głównej Serwisu przed rozpoczęciem prac.

  4. Operator uprawniony jest do umieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych.

  5. Użytkownik nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Serwisu.

  6. Niedozwolone jest korzystanie z Serwisu przez Użytkowników w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami, w tym w sposób naruszający uzasadnione interesy Operatora oraz osób trzecich, a także wykorzystywanie Serwisu do przesyłania niezamówionej informacji handlowej (spamu).

  7. Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

 

§ 3. REJESTRACJA I USUNIĘCIE KONTA, INNE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu Użytkownikom dokonywania zakupów w Serwisie (w szczególności z wykorzystaniem Konta), a także na udostępnieniu:

    • usługi „Zadaj pytanie”,

    • usługi polecania Towarów w serwisach społecznościowych,

    • usługi oceny Towaru,

    • usługi newslettera (opisanej w § 8 Regulaminu).

  2. Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto w Serwisie.

  3. Użytkownik zakłada Konto poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, podając adres e-mail oraz hasło dostępu.

  4. Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Użytkownik otrzymuje na podany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po jego uruchomieniu następuje potwierdzenie rejestracji Konta.

  5. Użytkownik zobowiązuje się zachować w tajemnicy dane służące do logowania do Konta. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z udostępnienia osobom trzecim danych umożliwiających dostęp do Konta.

  6. Operator zapewnia Użytkownikom stały dostęp do ich danych, w tym możliwość ich edycji, zmiany oraz usunięcia.

  7. Zakazane jest przenoszenie praw wynikających z posiadania Konta na inne podmioty bez uprzedniej zgody Operatora wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

  8. Operator uprawniony jest do usunięcia Konta Użytkownika w przypadku rażącego naruszenia postanowień Regulaminu przez Użytkownika. Usunięcie Konta nastąpi w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego podstawę usunięcia.

  9. Usługa „Zadaj pytanie” polega na umożliwieniu Użytkownikowi przesłania do Sprzedającego drogą mailową zapytania dotyczącego danego Towaru. W tym celu Użytkownik podaje swój adres e-mail oraz treść pytania w formularzu na stronie Towaru. Sprzedający udziela odpowiedzi z reguły w terminie 2–3 dni roboczych.

  10. Usługa polecania Towaru w serwisach społecznościowych polega na umożliwieniu Użytkownikowi zarejestrowanemu w danym serwisie społecznościowym publikacji indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi dotyczących Towaru wraz z linkiem do strony Towaru. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia ani innych korzyści od Sprzedającego za skorzystanie z tej usługi.

  11. Zamieszczając i/lub udostępniając treści poprzez usługi oferowane przez Sprzedającego, Użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania wprowadzonych treści. Sprzedający zapewnia jedynie zasoby informatyczne, nie utożsamia się natomiast z treściami Użytkowników.

  12. Użytkownicy nie mogą zamieszczać treści naruszających dobra osobiste, prawa autorskie, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa czy jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, ani treści obraźliwych, sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami lub normami społecznymi, jak również treści reklamowych bez zgody Sprzedającego.

  13. Sprzedający umożliwia na stronie Towaru dokonanie przez Użytkownika oceny Towaru w pięciogwiazdkowej skali. Użytkownik nie otrzymuje wynagrodzenia ani innych korzyści za skorzystanie z tej usługi.

  14. Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie Konta oraz pozostałych usług opisanych w niniejszym paragrafie zawierana jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie nieodpłatnie wypowiedzieć tę umowę.

  15. W przypadku, gdy usługi świadczone drogą elektroniczną nie działają prawidłowo lub są niezgodne z Regulaminem, Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres e-mail: aleksander@nordwalk.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego.

  16. Reklamacje związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną rozpatrywane są w terminie do 30 dni od dnia ich złożenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany przez Sprzedającego.

 

§ 4. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, FORMY DOSTAWY I PŁATNOŚCI

  1. Serwis umożliwia składanie zamówień na Towary przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, z zastrzeżeniem § 2 ust. 3 Regulaminu. Klient może, ale nie musi, zakładać Konto w celu złożenia zamówienia.

  2. W celu złożenia zamówienia Użytkownik zobowiązany jest:

    • dokonać wyboru Towarów,

    • wprowadzić dane płatnika i adres dostawy,

    • wybrać sposób dostawy i płatności.
      Złożenie zamówienia jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty za Towar.

  3. Złożenie zamówienia przez Użytkownika stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. Wysłane przez Sprzedającego potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty i zawarciu umowy sprzedaży.
    W przypadku niepełnoletniego Użytkownika zamówienie wymaga potwierdzenia przez jego opiekuna prawnego zgodnie z procedurą wskazaną w Serwisie.

  4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia zawierające numer zamówienia, wykaz zamówionych Towarów, wartość zamówienia, dane Klienta oraz wybrany sposób płatności i dostawy.

  5. Zamówienie realizowane jest w terminie do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego. W przypadku płatności za pobraniem – w terminie do 3 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia.

  6. Wszystkie Towary oferowane w Serwisie są co do zasady dostępne (na karcie produktu określony jest stan magazynowy).

  7. W przypadku niedostępności zamówionego Towaru Sprzedający informuje Klienta o stanie zamówienia, a Klient decyduje o dalszym sposobie jego realizacji:
    a) częściowa realizacja – realizacja zamówienia wyłącznie w zakresie dostępnych Towarów;
    b) oczekiwanie – oczekiwanie na uzupełnienie stanu magazynowego i realizację zamówienia;
    c) anulowanie całości zamówienia.

W przypadku wariantów a) i c), gdy Klient dokonał płatności, Sprzedający zwróci należność w ciągu 3 dni roboczych.

  1. Serwis realizuje dostawy na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost lub firm kurierskich.

  2. Czas dostawy i koszty wysyłki zależą od wybranego sposobu dostawy i są prezentowane Klientowi podczas składania zamówienia oraz w zakładce „DOSTAWA”. Przy zamówieniach od 200 zł (bez kosztów przesyłki) dostawa może być realizowana na koszt Sprzedającego – zgodnie z informacją na stronie.

  3. Przy dostawie Towarów przez firmę kurierską Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności kuriera stanu przesyłki i zgodności Towarów z zamówieniem. W razie stwierdzenia uszkodzenia, niekompletności lub niezgodności przesyłki z zamówieniem, Klient proszony jest o spisanie protokołu szkody oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu Sprzedającemu.

  4. Formy płatności w Serwisie:
    a) przelew bankowy – realizacja zamówienia po zaksięgowaniu płatności;
    b) płatność za pobraniem – realizacja po zakończeniu procesu składania zamówienia;
    c) płatność online za pośrednictwem systemu płatności Blue Media – realizacja po otrzymaniu potwierdzenia poprawnie wykonanej operacji od operatora płatności.

Podmiotem obsługującym płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie. Dane osobowe Klienta mogą być przekazywane temu podmiotowi w zakresie niezbędnym do realizacji płatności. Blue Media S.A. jest odrębnym administratorem tych danych w zakresie świadczenia usług płatniczych.

  1. Liczba Towarów objętych promocją lub wyprzedażą może być ograniczona. Realizacja zamówień na takie Towary następuje w kolejności wpływu zamówień aż do wyczerpania zapasów.

  2. Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Towarów bez wad, z wyłączeniem wad wyraźnie wskazanych w opisach poszczególnych Towarów.

 

§ 5. CENY

  1. Ceny Towarów zamieszczone w Serwisie podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (z podatkiem VAT). Do ceny Towaru dolicza się koszt przesyłki zgodnie z wybraną formą dostawy.

  2. Cena obowiązująca w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną i wiążącą dla Użytkownika.

 

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Sprzedający odpowiada wobec Klienta za brak zgodności Towaru z umową na zasadach określonych:

    1. w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – w przypadku Klienta będącego Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą,

    2. w Kodeksie cywilnym – w zakresie rękojmi, w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem ani Konsumentem-Przedsiębiorcą.

  2. W przypadku Klienta będącego Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą Towar jest zgodny z umową, jeżeli spełnia wymagania określone w art. 43b ustawy o prawach konsumenta. Odpowiedzialność Sprzedającego trwa przez okres 2 lat od dostarczenia Towaru.

  3. Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca może żądać naprawy Towaru albo jego wymiany. Sprzedający może dokonać naprawy zamiast wymiany albo wymiany zamiast naprawy, jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów.

  4. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy w przypadkach przewidzianych w art. 43e ustawy o prawach konsumenta, w szczególności gdy:

    1. Sprzedający odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową,

    2. Sprzedający nie doprowadził Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta,

    3. brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo podjętej próby doprowadzenia do zgodności,

    4. brak zgodności jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy.

  5. Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.

  6. Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres e-mail: aleksander@nordwalk.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy opisać stwierdzony brak zgodności Towaru z umową oraz wskazać żądanie Klienta. Klient może skorzystać ze wzoru reklamacji stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.

  7. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.

  8. Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.

  9. Koszty związane z odesłaniem reklamowanego Towaru (najtańszym zwykłym sposobem dostarczenia oferowanym przez Sprzedającego) podlegają zwrotowi przez Sprzedającego, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.

  10. W przypadku Klientów niebędących Konsumentem ani Konsumentem-Przedsiębiorcą odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi określają przepisy Kodeksu cywilnego, a ewentualne ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności mogą być ustalone indywidualnie w umowie.

  11. Sprzedający informuje, że istnieje możliwość skorzystania przez Konsumenta oraz – w zakresie dopuszczalnym przepisami – przez Konsumenta-Przedsiębiorcę z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in.:

  • stałe polubowne sądy konsumenckie,

  • wojewódzcy inspektorzy Inspekcji Handlowej,

  • rzecznik praw konsumenta,

  • platforma ODR (Online Dispute Resolution) dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr

Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl.

 

§ 7. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Konsument oraz Konsument-Przedsiębiorca mogą odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.

  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu można przesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub na adres e-mail: aleksander@nordwalk.pl.

W przypadku złożenia oświadczenia drogą elektroniczną, Sprzedający niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie na trwałym nośniku (np. e-mailowo).

  1. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

  2. Konsument jest zobowiązany zwrócić Towar Sprzedającemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.

  3. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.

  4. Konsument pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.

  5. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z zastrzeżeniem ust. 5). Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

  6. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.

  7. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach przewidzianych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 

§ 8. NEWSLETTER

  1. Newsletter to usługa pozwalająca Użytkownikowi na subskrybowanie i otrzymywanie bezpłatnych materiałów oraz informacji handlowych na adres e-mail, pochodzących od Sprzedającego.

  2. Zapisanie się na newsletter następuje poprzez podanie adresu e-mail w formularzu w Serwisie oraz zaznaczenie zgody na otrzymywanie od Sprzedającego informacji handlowej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  3. Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z newslettera, wysyłając wiadomość e-mail na adres: aleksander@nordwalk.pl lub korzystając z linku rezygnacyjnego (jeżeli jest udostępniony w stopce wiadomości).

 

§ 9. POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKI COOKIES

  1. Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Sprzedający.

  2. Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane przez Sprzedającego w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:

    1. zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży oraz prowadzenie Konta – na podstawie niezbędności do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

    2. udzielanie odpowiedzi na zapytania i bieżący kontakt – na podstawie niezbędności do podjęcia działań przed zawarciem umowy lub prawnie uzasadnionego interesu Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. b lub f RODO);

    3. wysyłka newslettera oraz informacji marketingowych drogą elektroniczną – na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną);

    4. realizacja obowiązków podatkowych i rachunkowych – na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

    5. dochowanie roszczeń i obrona przed roszczeniami – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  3. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do:

    • złożenia i realizacji zamówienia,

    • założenia Konta,

    • otrzymywania newslettera (w zakresie adresu e-mail).

  1. Dane osobowe mogą być przekazywane odbiorcom takim jak:

    • operatorzy płatności (w szczególności Blue Media S.A.),

    • firmy kurierskie i operatorzy pocztowi,

    • podmioty świadczące usługi hostingowe i IT,

    • biuro rachunkowe,

    • podmioty świadczące usługi marketingowe i analityczne – w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.

  1. Dane osobowe będą przechowywane:

    • przez czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń wynikających z niej,

    • w zakresie danych wymaganych przepisami podatkowymi – przez okres wskazany w tych przepisach,

    • w przypadku newslettera – do czasu cofnięcia zgody przez Użytkownika.

  1. Użytkownik ma prawo do:

    • dostępu do swoich danych,

    • ich sprostowania,

    • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,

    • przenoszenia danych,

    • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (w zakresie opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

    • cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody).

  1. Użytkownik ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

  2. W czasie korzystania z Serwisu automatycznie gromadzone są pliki „cookies”, które mogą zawierać dane osobowe lub inne informacje dotyczące Użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są m.in. w celu:

    • zapewnienia prawidłowego działania Serwisu (cookies niezbędne),

    • zapamiętania preferencji Użytkownika,

    • prowadzenia statystyk i analizy ruchu w Serwisie (cookies analityczne),

    • prowadzenia działań marketingowych (cookies marketingowe – jeśli są stosowane).

  1. Serwis korzysta z narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics, które mogą wiązać się z przekazywaniem danych (np. adres IP lub identyfikator urządzenia) do państw trzecich (m.in. USA). Stosowane są odpowiednie środki ochrony, takie jak standardowe klauzule umowne.

  2. Użytkownik może:

  • wyrazić zgodę na stosowanie plików cookies (poza niezbędnymi) poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki lub mechanizm zgody w Serwisie,

  • w każdej chwili zmienić ustawienia plików cookies w swojej przeglądarce (blokowanie, ograniczanie, usuwanie).

Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcje Serwisu.

 

§ 10. ZMIANA REGULAMINU

  1. Operator jest uprawniony do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności:

    • zmiany przepisów prawa mających wpływ na świadczenie usług drogą elektroniczną lub sprzedaż Towarów,

    • zmiany sposobu świadczenia usług, zasad działania Serwisu lub oferty Towarów.

  2. Informacja o zmianie Regulaminu zostanie opublikowana w Serwisie. Zmieniony Regulamin będzie obowiązywał od dnia wskazanego w jego treści, nie krótszego niż 14 dni od dnia opublikowania.

  3. Do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu stosuje się Regulamin w dotychczasowym brzmieniu.

  4. Dalsze korzystanie z Serwisu po wejściu w życie zmian Regulaminu oznacza ich akceptację. Użytkownik, który nie akceptuje zmian, powinien zaprzestać korzystania z Serwisu i może zażądać usunięcia Konta.

 

§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Strona Serwisu oraz jej elementy (teksty, grafiki, zdjęcia, układ strony) stanowią utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Jakiekolwiek zwielokrotnianie, kopiowanie lub rozpowszechnianie tych materiałów bez zgody Operatora jest zabronione.

  2. Regulamin jest udostępniany nieprzerwanie na stronie Serwisu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie, w szczególności poprzez zapisanie lub wydrukowanie.

  3. Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.

  4. Integralną część Regulaminu stanowią:

    • załącznik nr 1 – Reklamacja Towaru,

    • załącznik nr 2 – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.

  5. W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają w szczególności:

    • Kodeks cywilny,

    • ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,

    • ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,

    • przepisy o ochronie danych osobowych (w tym RODO),

    • ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

 


Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu