REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO obowiązujący od dnia 01.01.2023 roku (z późniejszymi zmianami)
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
-
Serwis internetowy dostępny pod adresem: https://nordicsklep.pl jest serwisem internetowym, którego właścicielem jest Nord Walk Aleksander Wilanowski, ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław, NIP: 924-174-04-47, REGON: 020402220, e-mail: aleksander@nordwalk.pl.
-
Niniejszy Regulamin określa rodzaje i zakres świadczenia usług drogą elektroniczną, w szczególności warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną oraz sprzedaży Towarów w Sklepie internetowym nordicsklep.pl.
-
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia należy rozumieć następująco:
a) Regulamin – niniejszy regulamin;
b) Serwis / Sklep – witryna internetowa dostępna pod adresem: https://nordicsklep.pl;
c) Operator / Sprzedający – Nord Walk Aleksander Wilanowski, ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław, prowadzący działalność gospodarczą zgodnie z wpisem do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP nadzorowanej przez Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii; organ dokonujący wpisu Sprzedającego do CEIDG: Urząd Miasta Wrocławia; NIP: 924-174-04-47, REGON: 020402220, e-mail: aleksander@nordwalk.pl;
d) Użytkownik – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, jak również osoba fizyczna, która ukończyła 13 rok życia, ale nie ukończyła 18 lat, w zakresie, w jakim może nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego;
e) Klient – Użytkownik dokonujący zakupu wybranego przez siebie Towaru za pośrednictwem Serwisu;
f) Konsument – Użytkownik będący osobą fizyczną dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową;
g) Konsument-Przedsiębiorca – osoba fizyczna prowadząca jednoosobową działalność gospodarczą, zawierająca Umowę sprzedaży związaną bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą, lecz niemającą dla niej charakteru zawodowego w rozumieniu przepisów o prawach konsumenta;
h) Towar – rzeczy ruchome oferowane przez Sprzedającego w Serwisie, w szczególności asortyment związany z uprawianiem nordic walking oraz aktywnością fizyczną;
i) Konto – część Serwisu dostępna po zalogowaniu się Użytkownika, przypisana do adresu e-mail Użytkownika oraz zabezpieczona hasłem. -
Sprzedający oświadcza, że nie korzysta z żadnego kodeksu dobrych praktyk rozumianego jako zbiór zasad postępowania, a w szczególności norm etycznych i zawodowych, o których mowa w art. 2 pkt 5 ustawy z dnia 23.08.2007 r. o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym.
§ 2. WARUNKI TECHNICZNE
-
Do korzystania z usług Serwisu niezbędne jest posiadanie urządzenia pozwalającego na korzystanie z zasobów Internetu oraz aktywnej skrzynki pocztowej e-mail, a także aktualnej wersji przeglądarki internetowej.
-
W celu skorzystania z pełnej funkcjonalności usług dostępnych w Serwisie niezbędne jest włączenie w przeglądarce internetowej Użytkownika obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi JavaScript oraz plików cookies.
-
Operator uprawniony jest do prowadzenia prac konserwacyjnych w Serwisie, które mogą powodować czasowe utrudnienia lub uniemożliwienie Użytkownikowi korzystania z usług. Terminy prac i przewidywany czas ich trwania będą publikowane na stronie głównej Serwisu przed rozpoczęciem prac.
-
Operator uprawniony jest do umieszczania na stronie internetowej Serwisu treści reklamowych.
-
Użytkownik nie jest uprawniony do jakiejkolwiek ingerencji w treść, strukturę, formę, grafikę, mechanizm działania Serwisu.
-
Niedozwolone jest korzystanie z Serwisu przez Użytkowników w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami, w tym w sposób naruszający uzasadnione interesy Operatora oraz osób trzecich, a także wykorzystywanie Serwisu do przesyłania niezamówionej informacji handlowej (spamu).
-
Niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18.07.2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
§ 3. REJESTRACJA I USUNIĘCIE KONTA, INNE USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
-
Usługi świadczone drogą elektroniczną na podstawie niniejszego Regulaminu polegają na umożliwieniu Użytkownikom dokonywania zakupów w Serwisie (w szczególności z wykorzystaniem Konta), a także na udostępnieniu:
-
usługi „Zadaj pytanie”,
-
usługi polecania Towarów w serwisach społecznościowych,
-
usługi oceny Towaru,
-
usługi newslettera (opisanej w § 8 Regulaminu).
-
-
Każdy Użytkownik może posiadać tylko jedno Konto w Serwisie.
-
Użytkownik zakłada Konto poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego, podając adres e-mail oraz hasło dostępu.
-
Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Użytkownik otrzymuje na podany adres e-mail wiadomość z linkiem aktywacyjnym. Po jego uruchomieniu następuje potwierdzenie rejestracji Konta.
-
Użytkownik zobowiązuje się zachować w tajemnicy dane służące do logowania do Konta. Użytkownik ponosi odpowiedzialność za szkody wynikłe z udostępnienia osobom trzecim danych umożliwiających dostęp do Konta.
-
Operator zapewnia Użytkownikom stały dostęp do ich danych, w tym możliwość ich edycji, zmiany oraz usunięcia.
-
Zakazane jest przenoszenie praw wynikających z posiadania Konta na inne podmioty bez uprzedniej zgody Operatora wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
-
Operator uprawniony jest do usunięcia Konta Użytkownika w przypadku rażącego naruszenia postanowień Regulaminu przez Użytkownika. Usunięcie Konta nastąpi w terminie 7 dni od dnia zaistnienia zdarzenia stanowiącego podstawę usunięcia.
-
Usługa „Zadaj pytanie” polega na umożliwieniu Użytkownikowi przesłania do Sprzedającego drogą mailową zapytania dotyczącego danego Towaru. W tym celu Użytkownik podaje swój adres e-mail oraz treść pytania w formularzu na stronie Towaru. Sprzedający udziela odpowiedzi z reguły w terminie 2–3 dni roboczych.
-
Usługa polecania Towaru w serwisach społecznościowych polega na umożliwieniu Użytkownikowi zarejestrowanemu w danym serwisie społecznościowym publikacji indywidualnych i subiektywnych wypowiedzi dotyczących Towaru wraz z linkiem do strony Towaru. Użytkownik nie otrzymuje żadnego wynagrodzenia ani innych korzyści od Sprzedającego za skorzystanie z tej usługi.
-
Zamieszczając i/lub udostępniając treści poprzez usługi oferowane przez Sprzedającego, Użytkownik dokonuje dobrowolnego rozpowszechniania wprowadzonych treści. Sprzedający zapewnia jedynie zasoby informatyczne, nie utożsamia się natomiast z treściami Użytkowników.
-
Użytkownicy nie mogą zamieszczać treści naruszających dobra osobiste, prawa autorskie, prawa własności przemysłowej, tajemnicę przedsiębiorstwa czy jakiekolwiek inne prawa osób trzecich, ani treści obraźliwych, sprzecznych z prawem, dobrymi obyczajami lub normami społecznymi, jak również treści reklamowych bez zgody Sprzedającego.
-
Sprzedający umożliwia na stronie Towaru dokonanie przez Użytkownika oceny Towaru w pięciogwiazdkowej skali. Użytkownik nie otrzymuje wynagrodzenia ani innych korzyści za skorzystanie z tej usługi.
-
Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną w zakresie Konta oraz pozostałych usług opisanych w niniejszym paragrafie zawierana jest na czas nieoznaczony. Użytkownik może w każdym czasie nieodpłatnie wypowiedzieć tę umowę.
-
W przypadku, gdy usługi świadczone drogą elektroniczną nie działają prawidłowo lub są niezgodne z Regulaminem, Użytkownikowi przysługuje prawo złożenia reklamacji. Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres e-mail: aleksander@nordwalk.pl lub w formie pisemnej na adres Sprzedającego.
-
Reklamacje związane z usługami świadczonymi drogą elektroniczną rozpatrywane są w terminie do 30 dni od dnia ich złożenia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Użytkownik zostanie poinformowany przez Sprzedającego.
§ 4. REALIZACJA ZAMÓWIEŃ, FORMY DOSTAWY I PŁATNOŚCI
-
Serwis umożliwia składanie zamówień na Towary przez 7 dni w tygodniu i 24 godziny na dobę, z zastrzeżeniem § 2 ust. 3 Regulaminu. Klient może, ale nie musi, zakładać Konto w celu złożenia zamówienia.
-
W celu złożenia zamówienia Użytkownik zobowiązany jest:
-
dokonać wyboru Towarów,
-
wprowadzić dane płatnika i adres dostawy,
-
wybrać sposób dostawy i płatności.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z obowiązkiem zapłaty za Towar.
-
-
Złożenie zamówienia przez Użytkownika stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży. Wysłane przez Sprzedającego potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty i zawarciu umowy sprzedaży.
W przypadku niepełnoletniego Użytkownika zamówienie wymaga potwierdzenia przez jego opiekuna prawnego zgodnie z procedurą wskazaną w Serwisie. -
Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje na wskazany adres e-mail potwierdzenie przyjęcia zamówienia zawierające numer zamówienia, wykaz zamówionych Towarów, wartość zamówienia, dane Klienta oraz wybrany sposób płatności i dostawy.
-
Zamówienie realizowane jest w terminie do 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego. W przypadku płatności za pobraniem – w terminie do 3 dni roboczych od potwierdzenia przyjęcia zamówienia.
-
Wszystkie Towary oferowane w Serwisie są co do zasady dostępne (na karcie produktu określony jest stan magazynowy).
-
W przypadku niedostępności zamówionego Towaru Sprzedający informuje Klienta o stanie zamówienia, a Klient decyduje o dalszym sposobie jego realizacji:
a) częściowa realizacja – realizacja zamówienia wyłącznie w zakresie dostępnych Towarów;
b) oczekiwanie – oczekiwanie na uzupełnienie stanu magazynowego i realizację zamówienia;
c) anulowanie całości zamówienia.
W przypadku wariantów a) i c), gdy Klient dokonał płatności, Sprzedający zwróci należność w ciągu 3 dni roboczych.
-
Serwis realizuje dostawy na terenie Polski za pośrednictwem Poczty Polskiej, InPost lub firm kurierskich.
-
Czas dostawy i koszty wysyłki zależą od wybranego sposobu dostawy i są prezentowane Klientowi podczas składania zamówienia oraz w zakładce „DOSTAWA”. Przy zamówieniach od 200 zł (bez kosztów przesyłki) dostawa może być realizowana na koszt Sprzedającego – zgodnie z informacją na stronie.
-
Przy dostawie Towarów przez firmę kurierską Klient proszony jest o sprawdzenie w obecności kuriera stanu przesyłki i zgodności Towarów z zamówieniem. W razie stwierdzenia uszkodzenia, niekompletności lub niezgodności przesyłki z zamówieniem, Klient proszony jest o spisanie protokołu szkody oraz niezwłoczne zgłoszenie tego faktu Sprzedającemu.
-
Formy płatności w Serwisie:
a) przelew bankowy – realizacja zamówienia po zaksięgowaniu płatności;
b) płatność za pobraniem – realizacja po zakończeniu procesu składania zamówienia;
c) płatność online za pośrednictwem systemu płatności Blue Media – realizacja po otrzymaniu potwierdzenia poprawnie wykonanej operacji od operatora płatności.
Podmiotem obsługującym płatności online jest Blue Media S.A. z siedzibą w Sopocie. Dane osobowe Klienta mogą być przekazywane temu podmiotowi w zakresie niezbędnym do realizacji płatności. Blue Media S.A. jest odrębnym administratorem tych danych w zakresie świadczenia usług płatniczych.
-
Liczba Towarów objętych promocją lub wyprzedażą może być ograniczona. Realizacja zamówień na takie Towary następuje w kolejności wpływu zamówień aż do wyczerpania zapasów.
-
Sprzedający zobowiązuje się do dostarczenia Towarów bez wad, z wyłączeniem wad wyraźnie wskazanych w opisach poszczególnych Towarów.
§ 5. CENY
-
Ceny Towarów zamieszczone w Serwisie podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (z podatkiem VAT). Do ceny Towaru dolicza się koszt przesyłki zgodnie z wybraną formą dostawy.
-
Cena obowiązująca w chwili składania zamówienia jest ceną ostateczną i wiążącą dla Użytkownika.
§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
-
Sprzedający odpowiada wobec Klienta za brak zgodności Towaru z umową na zasadach określonych:
-
w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta – w przypadku Klienta będącego Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą,
-
w Kodeksie cywilnym – w zakresie rękojmi, w przypadku Klienta niebędącego Konsumentem ani Konsumentem-Przedsiębiorcą.
-
-
W przypadku Klienta będącego Konsumentem lub Konsumentem-Przedsiębiorcą Towar jest zgodny z umową, jeżeli spełnia wymagania określone w art. 43b ustawy o prawach konsumenta. Odpowiedzialność Sprzedającego trwa przez okres 2 lat od dostarczenia Towaru.
-
Jeżeli Towar jest niezgodny z umową, Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca może żądać naprawy Towaru albo jego wymiany. Sprzedający może dokonać naprawy zamiast wymiany albo wymiany zamiast naprawy, jeżeli doprowadzenie Towaru do zgodności w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe lub wymagałoby nadmiernych kosztów.
-
Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy w przypadkach przewidzianych w art. 43e ustawy o prawach konsumenta, w szczególności gdy:
-
Sprzedający odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z umową,
-
Sprzedający nie doprowadził Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Klienta,
-
brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, mimo podjętej próby doprowadzenia do zgodności,
-
brak zgodności jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy.
-
-
Konsument lub Konsument-Przedsiębiorca nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności Towaru z umową jest nieistotny.
-
Reklamacje można składać w formie elektronicznej na adres e-mail: aleksander@nordwalk.pl lub w formie pisemnej na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy opisać stwierdzony brak zgodności Towaru z umową oraz wskazać żądanie Klienta. Klient może skorzystać ze wzoru reklamacji stanowiącego załącznik nr 1 do Regulaminu.
-
Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
-
Sprzedający rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. Brak odpowiedzi we wskazanym terminie oznacza uznanie reklamacji za zasadną.
-
Koszty związane z odesłaniem reklamowanego Towaru (najtańszym zwykłym sposobem dostarczenia oferowanym przez Sprzedającego) podlegają zwrotowi przez Sprzedającego, jeżeli reklamacja zostanie uznana za zasadną.
-
W przypadku Klientów niebędących Konsumentem ani Konsumentem-Przedsiębiorcą odpowiedzialność Sprzedającego z tytułu rękojmi określają przepisy Kodeksu cywilnego, a ewentualne ograniczenia lub wyłączenia odpowiedzialności mogą być ustalone indywidualnie w umowie.
-
Sprzedający informuje, że istnieje możliwość skorzystania przez Konsumenta oraz – w zakresie dopuszczalnym przepisami – przez Konsumenta-Przedsiębiorcę z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, m.in.:
-
stałe polubowne sądy konsumenckie,
-
wojewódzcy inspektorzy Inspekcji Handlowej,
-
rzecznik praw konsumenta,
-
platforma ODR (Online Dispute Resolution) dostępna pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl.
§ 7. PRAWO DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
-
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Konsument oraz Konsument-Przedsiębiorca mogą odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.
-
Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia stanowiącego załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu można przesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub na adres e-mail: aleksander@nordwalk.pl.
W przypadku złożenia oświadczenia drogą elektroniczną, Sprzedający niezwłocznie potwierdzi jego otrzymanie na trwałym nośniku (np. e-mailowo).
-
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
-
Konsument jest zobowiązany zwrócić Towar Sprzedającemu niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy.
-
Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
-
Konsument pokrywa bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
-
Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z zastrzeżeniem ust. 5). Sprzedający może wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania Towaru lub dostarczenia dowodu jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.
-
Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z dodatkowymi kosztami.
-
Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w przypadkach przewidzianych w art. 38 ustawy o prawach konsumenta, w szczególności, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
§ 8. NEWSLETTER
-
Newsletter to usługa pozwalająca Użytkownikowi na subskrybowanie i otrzymywanie bezpłatnych materiałów oraz informacji handlowych na adres e-mail, pochodzących od Sprzedającego.
-
Zapisanie się na newsletter następuje poprzez podanie adresu e-mail w formularzu w Serwisie oraz zaznaczenie zgody na otrzymywanie od Sprzedającego informacji handlowej zgodnie z ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
-
Użytkownik może w każdej chwili zrezygnować z newslettera, wysyłając wiadomość e-mail na adres: aleksander@nordwalk.pl lub korzystając z linku rezygnacyjnego (jeżeli jest udostępniony w stopce wiadomości).
§ 9. POLITYKA PRYWATNOŚCI I PLIKI COOKIES
-
Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Sprzedający.
-
Dane osobowe Użytkownika są przetwarzane przez Sprzedającego w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
-
zawarcie i wykonanie umowy sprzedaży oraz prowadzenie Konta – na podstawie niezbędności do wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);
-
udzielanie odpowiedzi na zapytania i bieżący kontakt – na podstawie niezbędności do podjęcia działań przed zawarciem umowy lub prawnie uzasadnionego interesu Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. b lub f RODO);
-
wysyłka newslettera oraz informacji marketingowych drogą elektroniczną – na podstawie zgody Użytkownika (art. 6 ust. 1 lit. a RODO w związku z art. 10 ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną);
-
realizacja obowiązków podatkowych i rachunkowych – na podstawie przepisów prawa (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);
-
dochowanie roszczeń i obrona przed roszczeniami – na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Sprzedającego (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
-
-
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne do:
-
złożenia i realizacji zamówienia,
-
założenia Konta,
-
otrzymywania newslettera (w zakresie adresu e-mail).
-
Dane osobowe mogą być przekazywane odbiorcom takim jak:
-
operatorzy płatności (w szczególności Blue Media S.A.),
-
firmy kurierskie i operatorzy pocztowi,
-
podmioty świadczące usługi hostingowe i IT,
-
biuro rachunkowe,
-
podmioty świadczące usługi marketingowe i analityczne – w zakresie niezbędnym do realizacji celów przetwarzania.
-
Dane osobowe będą przechowywane:
-
przez czas trwania umowy oraz okres przedawnienia roszczeń wynikających z niej,
-
w zakresie danych wymaganych przepisami podatkowymi – przez okres wskazany w tych przepisach,
-
w przypadku newslettera – do czasu cofnięcia zgody przez Użytkownika.
-
Użytkownik ma prawo do:
-
dostępu do swoich danych,
-
ich sprostowania,
-
usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
-
przenoszenia danych,
-
wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania (w zakresie opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO),
-
cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed cofnięciem zgody).
-
Użytkownik ma prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
-
W czasie korzystania z Serwisu automatycznie gromadzone są pliki „cookies”, które mogą zawierać dane osobowe lub inne informacje dotyczące Użytkownika. Pliki cookies wykorzystywane są m.in. w celu:
-
zapewnienia prawidłowego działania Serwisu (cookies niezbędne),
-
zapamiętania preferencji Użytkownika,
-
prowadzenia statystyk i analizy ruchu w Serwisie (cookies analityczne),
-
prowadzenia działań marketingowych (cookies marketingowe – jeśli są stosowane).
-
Serwis korzysta z narzędzi analitycznych, w tym Google Analytics, które mogą wiązać się z przekazywaniem danych (np. adres IP lub identyfikator urządzenia) do państw trzecich (m.in. USA). Stosowane są odpowiednie środki ochrony, takie jak standardowe klauzule umowne.
-
Użytkownik może:
-
wyrazić zgodę na stosowanie plików cookies (poza niezbędnymi) poprzez odpowiednie ustawienia przeglądarki lub mechanizm zgody w Serwisie,
-
w każdej chwili zmienić ustawienia plików cookies w swojej przeglądarce (blokowanie, ograniczanie, usuwanie).
Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na niektóre funkcje Serwisu.
§ 10. ZMIANA REGULAMINU
-
Operator jest uprawniony do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, w szczególności:
-
zmiany przepisów prawa mających wpływ na świadczenie usług drogą elektroniczną lub sprzedaż Towarów,
-
zmiany sposobu świadczenia usług, zasad działania Serwisu lub oferty Towarów.
-
-
Informacja o zmianie Regulaminu zostanie opublikowana w Serwisie. Zmieniony Regulamin będzie obowiązywał od dnia wskazanego w jego treści, nie krótszego niż 14 dni od dnia opublikowania.
-
Do zamówień złożonych przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu stosuje się Regulamin w dotychczasowym brzmieniu.
-
Dalsze korzystanie z Serwisu po wejściu w życie zmian Regulaminu oznacza ich akceptację. Użytkownik, który nie akceptuje zmian, powinien zaprzestać korzystania z Serwisu i może zażądać usunięcia Konta.
§ 11. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
Strona Serwisu oraz jej elementy (teksty, grafiki, zdjęcia, układ strony) stanowią utwór w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. Jakiekolwiek zwielokrotnianie, kopiowanie lub rozpowszechnianie tych materiałów bez zgody Operatora jest zabronione.
-
Regulamin jest udostępniany nieprzerwanie na stronie Serwisu w sposób umożliwiający Użytkownikom jego pozyskanie, odtworzenie i utrwalenie, w szczególności poprzez zapisanie lub wydrukowanie.
-
Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy.
-
Integralną część Regulaminu stanowią:
-
załącznik nr 1 – Reklamacja Towaru,
-
załącznik nr 2 – Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
-
-
W sprawach nieuregulowanych Regulaminem zastosowanie mają w szczególności:
-
Kodeks cywilny,
-
ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta,
-
ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną,
-
przepisy o ochronie danych osobowych (w tym RODO),
-
ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
-