Kod produktu: INV-2799 Producent: Ultimate Direction

Kamizelka biegowa z limitowanej serii UD poświęcona słynnemu 100-stu milowemu Hardrocker Endurance Run.

Więcej szczegółów

479 zł

Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Nowość
 
Opis produktu

Hardrocker Vest to limitowana edycja kamizelki biegowej Ultimate Direction "Wild & Tough" 2017-2018, dedykowana najsłynniejszemu 100 milowemu biegowi w USA - Hardrocker Endurance Run - marzeniu setek biegaczy ultra.

Plecak ma wyjątkowy design nawiązujący do wyglądu starych plecaków trekkingowych używanych na szlakach w amerykańskich górach. Materiał ultra lekki i przewiewny przypomina w wyglądzie sprane jeansy. Pokonując w nim kilometry szlaków możesz się poczuć jak jeden z pionierów Dzikiego Zachodu, szyku dodaje efektowna naszywka ilustrująca słynne grafiti na kamieniu na mecie Hardrockera.

Oprócz wyglądu, kamizelka jest tez świetnie dopracowana pod względem funkcjonalności, pojemności i lekkości. Ma oddzielne miejsce na bukłak 2 l z uchwytem. Komora głowna zapinana na zamek, w środku chowa się kawałek nieprzemakalnego materiału z fluorescencyjnym logo Hardrock Run - gdy pada można wyjąć materiał i za pomocą haczyków naciągnąć go na cały plecak, co ochroni zawartość przed zamoczeniem. Z tyłu dodatkowa duża kieszeń z elastycznego materiału zamykana na haczyk, którą można wypchać kurtką lub innym elementem garderoby bez ryzyka zguby. Jest tez łatwo dostępna, mała kieszonka zamykana na zamek z karabinczykiem w środku. Całość można łatwo skompresować linką. Z przodu, na ramiączkach sporo kieszeni z elastycznego materiału: kieszeń na softflask 0,5l, 2 sąsiadujące kieszonki na żele, poniżej większa kieszeń niezamykana, na drugiej: zamykana kieszeń na telefon, dwie kieszonki na żele i poniżej większa, zamykana na zamek. Po bokach dwie kieszenie również na zamek ułatwiające organizację rzeczy.

Ciekawym dodatkiem są dwie kieszonki zamykane na rzepy umieszczone na paskach, z których można je zdjąć, jedna z nich jest dedykowana pod Spot Trace - specjalny tracker GPS. Plecak jest wyposażony w uchwyty do kijków trekkingowych z przodu, co zdecydowanie poprawia ich stabilność i łatwość korzystania. Plecak jest zapinany na dwa paski piersiowe z regulowaną wysokością, przy górnej klamerce gwizdek. Całość bardzo wygodnie i szybko można dopasować do ciała za pomocą nowej technologii Comfort Cinch Technology. Plecak jest perfekcyjnie wykończony pod każdym względem z wieloma kieszonkami i zakamarkami, aby zmieścić to co niezbędne na dłuższą pieszą wycieczkę czy weekendowy wyjazd, a przede wszystkim na udział w biegu Hardrock Endurance Run:)

Cechy: regulowana wysokość pasków zapięcia zamykana kieszeń na telefon (i-phone) przegroda na bukłak 2l (nie załączony) gwizdek kieszeń na trackera gps kieszeń na softflask 0,5l (załączony) liczne kieszonki z przodu uchwyty na kije z przodu wyjątkowy i limitowany design

Waga: 350g

Pojemność transportowa: 14 l

Materiały: MonoRip Mesh / 100D Robic Triple-Ripstop / Power Span Stretch Mesh

 
Cechy
Bidon w zestawie Tak
Miejsce na bidon Tak
System nośny Kamizelka
Pojemność 10 - 20 litrów
Miejsce na bukłak Tak
Bukłak w zestawie Nie
 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 479 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Szukaj

Menu