2 519 zł

2 799 zł

Czas do końca promocji
Dostepna ilość 110
Promocja
Nowość

- +

 
Opis produktu

H1708i HMS to wysokiej klasy przyrząd do ćwiczeń. Produkt marki HMS charakteryzuje się sportowym i niezwykle dynamicznym designem, najwyższą jakością oraz szeregiem udogodnień. Przyrząd umożliwia sterowanie komputerem za pomocą specjalnych przycisków, które zostały umieszczone na drążkach. Funkcjonalny oraz nowoczesny wyświetlacz gromadzi i prezentuje wszystkie najważniejsze parametry treningu. Do dyspozycji użytkownika oddano 10 funkcji głównych, są to: Time (czas ćwiczenia), Distance (przebyty dystans), Calories (spalone kalorie), Pulse (puls), Watt (moc), Speed (szybkość), RPM (prędkość obrotowa), Manual (tryb treningu manualnego), Cardio (ćwiczenie przyśpieszające pracę serca) oraz Program (12 podstawowych programów). Są to: 4 poziomy początkujący, 4 poziomy zaawansowany, 4 poziomy sportowy. Łącznie wszystkich programów jest ich 18. Orbitrek magnetyczny został wyposażony w innowacyjny komputer z możliwością podłączenia telefonu lub tabletu działającym w systemie Android lub iOS. Dzięki temu użytkownik uzyskuje dostęp do bezpłatnej aplikacji DelighTech Fitness APP. Software gromadzi wszystkie niezbędne dane dotyczące treningu oraz dostarcza niepowtarzalnych wrażeń przy pomocy map Google. Aplikacja nie tylko gromadzi wszystkie niezbędne dane dotyczące treningu - dostarcza również niepowtarzalnych wrażeń dzięki mapom Google! Hong Kong, Nowy Jork, Barcelona, a może Lazurowe Wybrzeże? Tylko od preferencji użytkownika zależy wybór lokalizacji. Za realizm wirtualnych podróży odpowiada Google Street View, wyświetlająca obraz wybranej lokalizacji z poziomu ulicy. Dzięki systemowi oporu magnetycznego, ćwiczenia są ciche - tym samym nie przeszkadzają innym osobom w Twoim otoczeniu. Z kolei elektroniczna regulacja obciążenia pozwala na zmianę ustawień bez konieczności odrywania się od treningu. Przyrząd posiada szerokie (12 cm), antypośolizgowe stopnie (pedały) oraz pionową i poziomą regulację długości kroku, co zapewnia komfort nawet wysokim użytkownikom. Stopnice posiadają 3 warianty regulacji. W celu zapewnienia maximum bezpieczeństwa wszystkie uchwyty zostały pokryte specjalnym antypoślizgowym materiałem. Orbitrek został również wyposażony w technologię Bluetooth, sensory dotykowe do precyzyjnego mierzenia pulsu oraz gniazdo USB.


Specyfikacja

Wymiary produktu:

długość: 152 cm
szerokość: 64 cm
wysokość: 156 cm


Długość kroku: 392 mm
Odległość między pedałami: 190 mm
Opór: magnetyczny zewnętrzny
16 stopniowa regulacja oporu: automatyczna
System hamowania: magnetyczny wewnętrzny
Koło zamachowe: 8 kg
Dwukierunkowy obrót koła
Pionowa i pozioma regulacja długości kroku
Regulacja wysokości drążków (ramion):

3 stopnie regulacji
odległość co 4,5 cm


Regulacja stopek:

3 stopnie regulacji
odległość co 3 cm


Stalowe płozy
Antypoślizgowe oraz szerokie stopki - szerokość 12 cm
Bluetooth
Gniazdo USB (do ładowania urządzeń)
Pomiar pulsu:

sensory dotykowe
pas telemetryczny (brak w zestawie)


Kółka transportowe
Zasilanie sieciowe: 230V
Waga: 55,5 kg
Maksymalna waga użytkownika: 150 kg


Komputer z obsługą aplikacji iConsole+
Funkcje komputera:

obsługa bezpłatnej aplikacji iConsole+
Time - czas
Distance - dystans
Speed - prędkość
Calories- kalorie
Pulse - puls
Watt - moc
RPM - obroty na minutę
Manual- tryb treningu manualnego
Cardio - cel trybu treningu HR
Program - wybór programu


Dostępne tryby:

tryb sportowy
tryb cardio
tryb watt
tryb początkujący
tryb zaawansowany
tryb manualny
tryb body fat
tryb recovery


12 podstawowych programów treningowych:

4 poziomy początkujący
4 poziomy zaawansowany
4 poziomy sportowy


Łączna ilość programów treningowych: 19
Testowane urządzenia:

Samsung Galaxy 10.1, Samsung Galaxy Tab2, Samsung Galaxy Tab3, Asus MeMo Pad 10, Asus Tf101
iPad4, iPad3, iPad2, iPad mini, iPad Air, iPhone4s, iPhone5, iPhone5s, iPhone6



Uwagi

Gwarancja 24 miesiące

 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Nord Walk Aleksander Wilanowski Opinie z ekomi-pl.com

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 2,519.10 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Ostatnio oglądane