Kod produktu: GBL-700835131 Producent: GABEL

520 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 400 zł
Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Nowość
 
Opis produktu

Lekkie i stabilne kije do nordic walkingu renomowanej włoskiej firmy Gabel, model INVERSO CARBON 100%

Dzięki temu, że trzon kija wykonano w 100% z lekkiego tłumiącego drgania włókna węglowego, marsz z tymi kijami to czysta przyjemność.

Model ten docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają przygodę z nordic walkingiem jak i zaawansowani piechurzy.

Możliwość 25 cm regulacji kija przy rękojeści daje 100% możliwość idealnego dopasowani akija do swojego wzrostu i stylu marszu,

przy jednoczesnym zachowaniu dobrego wyważenia kija i lekkości.

Model ten polecamy również do biegów górskich, jednak pamiętać należy  że nie składa się on do rozmiarów plecaka.Będzie natomiast sztywny i stabilny.

Rączka: posiada korkowa rękojeść o ergonomicznym kształcie z systemem N.C.S. umożliwiającym jednym przyciskiem palca wypięcie rękawiczki z rękojeści.

Paski są bardzo wygodne a korek miły w dotyku.

Długość kija regulowana 105-125cm (dla osób o wzroście 156 - 185 cm)

Waga: 1 kijka: 191 g
Zastosowane systemy:

  • N.C.S. STRAP to zintegrowany system paska i rękojeści. Używając kijów marki GABEL z tym systemem masz pewność najlepszego chwytu. Najwyższej jakość materiał zastosowany w pasku pozwoli Ci utrzymać kij zawsze blisko mięśnia kciuka - podczas wypuszczenia go z dłoni niemal automatycznie wróci na swoje miejsce maksymalizując siłę odepchnięcia w rytmie gwarantującym sukces twojego marszu czy biegu. Co więcej, za pomocą jednego kliknięcia jesteś w stanie wypiąć pasek z rękojeści by później bez najmniejszych kłopotów wpiąć go z powrotem - szczególnie ważne podczas biegów górskich czy marszu.
  • Ultralite - Bardzo lekkie kije dla najbardziej wymagających użytkowników wykonany w 100% z najwyższej jakości włókna węglowego. Nasz najlżejszy kij waży 96 g.
  • GABEL ANTI IMPACT [A.I.] - co kryje się za opatentowanym przez nasza firmę systemem? Od 60 lat produkty marki Gabel zyskały wiele pozytywnych opinii i miliony użytkowników na całym świecie. Zadowolenie Klientów wyrażane jest, zarówno wobec kijów bez regulacji jak i tych regulowanych, z których korzystają profesjonaliści, zaawansowani amatorzy oraz Ci, którzy traktują marsz z kijami wyłącznie rekreacyjnie. Dla tej szerokiej grupy Klien- tów Gabel opracowuje szereg rozwiązań ułatwiających korzystanie z kijów wsłuchując się w opinie lekarzy, instruktorów i propagatorów marszu z kijami. W efekcie opracowaliśmy i opatentowaliśmy system ANTI - IMPACT, który pochłania drgania wywołane zetknię- ciem kija z podłożem. System niweluje wibracje, które w sposób bolesny mogę przedostać się do twoich nadgarstków czy łokci. W systemie ANTI IMPACT [A.I.] użyliśmy specjalne tuleje, które zawierają w sobie mikrokomórki tworząc poduszkowatą powłokę - materiał często używany jest w branży samochodowej przy produkcji najwyższej klasy amortyzatorów. Dedykowana tuleja zamontowana jest w system regulacji kijów. ANTI - IMPACT można go włączyć oraz wyłączyć za pomocą mechanizmu redukującego. W naszym dziale badań i rozwoju poddaliśmy wnikliwym testom wszystkie dostępne na rynku systemy redukcji drgań. Nasze wnioski są jednoznaczne. Tylko system ANTI IMPACT redukuje drgania mierzone poniże 100 HZ - czyli wszystkie te powodujące kontuzje nadgarstków tzw. mrowienia oraz bolesne i bardzo trudne w leczeniu zapalenie nadkłykcia bocznego kości ramiennej czyli tzw. “łokieć tenisisty”. Dedykowana grupa kijów ANTI IMPACT w kolekcji GABEL przeznaczona jest dla wszystkich amatorów nordic walking czy marszu/trekkingu. Szczególnie polecamy system użytkownikom, którzy często chodzą po twardym podłoży, intensywnie schodzą po stromych odcinkach lub w przeszłości cierpieli na mrowienia nadgarstków lub “łokieć tenisisty”.
  • Top Performance Locking System wewnętrznego blokowania, który dzięki zastosowaniu mechanizmu „kołka rozporowego” daje możliwość szybkiej i pewnej regulacji odpowiedniej długości kija. Wystarczy ustawić długość i skręcić. Dzięki zastosowaniu dwóch punktów „rozporu” Gabel daje gwarancje stabilności podczas marszu lub biegu.
  • Najwyższej jakości włókno węglowe dzięki któremu kije są lekkie i sztywne.
  • Carbide – węglik – specjalny stop atomu metalu, półmetalu i węgla z którego wykonane są groty kijów - widie. Materiał ten jest zdecydowanie bardziej odporny na ściera nie niż stal.
  • Zaokrąglona w górnej części rękojeść pochylona względem podłoża 6º - 7º daje pewny chwyt i swobodę podczas wypuszczania i łapania kija w trakcie marszu.

 
Cechy
Wymiar po złożeniu Więcej niż 80 cm
Wykonane z: Włókna węglowego
Waga: Bardzo lekkie od 180 do 200 g
Rodzaj treningu: Intensywne marsze i biegi z kijami
Polecane dla: Każdego
 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 520 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu