Kask rowerowy Bolle Messenger Premium Black&Gold to idealny kask do miejskiej jazdy rowerowej. Kaski rowerowe Bolle Messenger stanowią flagowy egzemplarz od Bolle, na kwestie związane z bezpieczeństwem. Wyposażenie kasku w system Safety QR Code pozwala każdemu posiadaczowi smartphona na skontaktowanie się z bliskimi oraz niezbędną pomocą w razie zaistnienia wypadku. Kask rowerowy Bolle Messenger Premium Black&Gold to opcja coraz częściej wybierana przez milionowe rzesze rowerzystów na całym świecie. Innowacyjność konstrukcyjna prezentowanego modelu szybko przyniesie nowy wymiar bezpieczeństwa oraz komfortu jazdy w ciągu całego roku.
Kask rowerowy MESSENGER Premium to kask rowerowy marki Bolle oparty na stylowym wzornictwie. Dla kobiet i mężczyzn, którzy dbają o wygląd. Idealny do jazdy po mieście. Dwie wyściółki zapewniają komfort użytkowania przez cały rok: jedna na lato dostosowana do wysokich temperatur a druga, cieplejsza na zimę, chroniąca uszy. Wszystko to sprawia, że kask rowerowy Bolle jest jeszcze bezpieczniejszy. Dioda LED została stworzona specjalnie do kasków Bolle i umieszczona na najwyższym punkcie sylwetki rowerzysty, dzięki czemu jest on doskonale widoczny. Dioda LED ma 2 pozycje albo światło ciągłe albo miganie. Zapewnia najlepszą możliwą widoczność i w konsekwencji większe bezpieczeństwo. Dotykowy włącznik pozwala na bezproblemowe jej uruchomienie. Dioda LED nie zawiera baterii. Marka Bolle kładzie niezmiernie duży nacisk na zapewnienie bezpieczeństwa, dlatego w razie wypadku zamieszczony Safety QR Code pozwala na poinformowanie przypadkowych świadków jak mają udzielić pomocy i z kim z bliskich się skontaktować. Kask rowerowy MESSENGER Premium to połączenie innowacyjnych technologii i wysokiej jakości wykonania.
ALL SEASONS
Na wszystkie pory roku
Na wszystkie pory roku. Nasze kaski zostały wyposażone w 2 wyściółki. Jedna na lato dostosowana do wysokich temperatur a druga, cieplejsza na zimę. Cieplejsza wyściółka chroni uszy. Te dwie wyściółki pozwalają jeździć w doskonałych warunkach przez cały rok. (Dostępne we wszystkich modelach Messenger Premium)
SAFETY QR CODE
Kod QR
Kaski One i Messenger kładą wyjątkowy nacisk na bezpieczeństwo. W razie wypadku Safety QR Code pozwala na poinformowanie każdej osoby, która posiada smartfon i może odczytywać kody QR z kim ma się skontaktować i co należy zrobić. To wszystko możliwe dzięki wiadomości głosowej nagranej wcześniej. Ta ekskluzywna opcja sprawia, że wycieczki z Bolle są bezpieczniejsze. (Dostępne we wszystkich modelach)
LED
Dioda LED
Dioda LED została specjalnie zaprojektowana specjalnie do kasków Bolle. Znajdująca się na najwyższym punkcie sylwetki rowerzysty, dioda LED ma 2 pozycje albo światło ciągłe albo miganie. Zapewnia najlepszą możliwą widoczność i w konsekwencji większe bezpieczeństwo. Jeśli się ścigasz i istotna jest dla Ciebie lekkość, Bolle zaprojektowało jeszcze lżejszą obudowę diody jednocześnie dbając o jej wspaniały wygląd. (Dostępne we wszystkich modelach)
Dioda LED nie zawiera baterii.
CLICK-TO-FIT System
System Click-to-Fit
System Click-to-Fit umożliwia precyzyjną regulację zapewniając optymalny poziom dopasowania kasku do obwodu głowy i doskonałą stabilność. (Dostępny we wszystkich modelach One i Messenger)
Poniżej zamieszczamy krótki filmik prezentujący Kaski Rowerowe Bolle i ich najciekawsze funkcjonalności.
* * *
Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.
Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.
Standardowy czas dostawy to 24-48 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360
Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.
Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł
Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.
Życzę miłych zakupów.
Aleksander Wilanowski
NordicSklep.pl
Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.
Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:
§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
- Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
- W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
- Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
- Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
- Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
- Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
- Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
- Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
- Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.