Kod produktu: ALP-IS422K Producent: Alpina

450 zł

Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Nowość
 
Opis produktu
Dlaczego BREEZE jest tak unikalny? Posiada podwójna gęstość środkowej podeszwy dla zapewnienia stabilności i komfortu w rożnym terenie Podeszwa Vibram XS Trek dzięki nowej mieszance gumowej„megagrip” zapewnia odporność i wyjątkowe trzymanie na różnych nawierzchniach Wkładka OrthoLite® wiodącego producenta i dostawcy technologii, w przeciwieństwie do tradycyjnych, kompresuje się o mniej niż 5% przez cały okres użytkowania produktu – dopasowanie, amortyzacja, wygoda i wydajność nigdy się nie zmieniają. Wodoodporna technologia daje maksymalny komfort podczas aktywności w trudnych warunkach i utrzymuje buty w suchym stanie, odprowadzając jednocześnie parę i pot przez trwałą wodoodporną membranę Celem nowej lini Breeze było stworzenie specjalnego produktu, który będzie w stanie idealnie połączyć takie ważne wartości jak PRĘDKOŚĆ, JAKOŚĆ, LEKKOŚĆ i NIEZAWODNOŚĆ, które stworzą solidną podwalinę nowego obuwia. Każdy najmniejszy pojedynczy element daje siłę do stworzenia UNIKALNEGO PRODUKTU Breeze to nowa generacja lekkich butów outdoorowo sportowych od słoweńskiej Alpiny. Są bardzo uniwersalne, sprawdzą się w każdym terenie, czy to będzie górska wędrówka lub jazda na górskim rowerze czy codzienne użytkowanie. Poradzą sobie na każdej nawierzchni mokrej i suchej zapewniając przy tym optymalną sztywność i elastyczność. Tworząc model Breeze, Alpina weszła w linię nowego włoskiego designu, nowoczesnych kolorów i materiałów oraz technologii CNC. Breeze to REWOLUCYJNA lekkość, szybkość i niezawodność. Alpina otworzyła nowy rozdział w dziedzinie turystyki dzięki nowej linii butów BREEZE. Od podeszwy po zapięcie zastosowała wysokiej jakości materiały, aby zapewnić stabilność w każdym terenie. Idź łatwo, idź szybko! (go light, go fast!) Nowy design pochodzi z Włoch i podąża za najnowszymi trendami w branży outdoorowej. Inspiracją było logo Alpina mocno połączone ze środowiskiem outdoorowym, które czeka na odkrycia. Dając tej grupie turystycznej nowoczesny wygląd, która stworzy nową tożsamość butów outdoorowych Alpina. Z podeszwą, opracowaną przez Vibram Special dla modeli Alpina Breeze, zapewnia niezawodną przyczepność na mokrych i suchych nawierzchniach. Dzięki długiej żywotności i optymalnemu dopasowaniu do podłoża, zapewnia kontrolowany i precyzyjny ruch na nieprzewidywalnym podłożu. Podeszwa środkowa z podwójnej gęstości EVA w połączeniu z wkładką Ortholite, stanowi idealne połączenie do następnego kroku i zapewnia komfort, jakiego potrzebujesz na kamienistym / outdoorowym podłożu. Niska cholewka o wysokiej odporności na ścieranie, zapewnia trwałość i aktywnie reaguje na nadchodzące wyzwania. Oddychająca membrana utrzymuje stopy w suchości w każdych warunkach, niezależnie od pogody. Dzięki ochronie przedniej części buta, wydajność wchodzi w nowy rozdział komfortu i trwałości. System sznurowania został zaprojektowany w celu szybkiego i łatwego wkładania i ściągania obuwia, aby zapewnić dodatkowe bezpieczeństwo i wygodę. Dzięki elastycznej taśmie na sznurówki, Twój krok będzie bezpieczny i będziesz gotowy do osiągnięcia swoich szczytów, jak nigdy dotąd. Dla tak lekkiego i stabilnego buta nie ma przeszkód na drodze, która mogłaby Cię rozczarować. Kompromis między wydajnością, komfortem i stabilnością jest również odpowiedni dla bardziej funkcjonalnych zadań, takich jak górskie szlaki. Solidne jak skała, lekkie jak Breeze!
 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 450 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu