Kod produktu: SPI-65026851 Producent: LEKI
LE CT MCT 12 Vario Lady
20%
Off

655 zł

819 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 614 zł
Czas do końca promocji
Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Promocja
Nowość
 
Opis produktu

Długość: 100 - 120 cm

Długość po złożeniu: 42 cm

Waga: 190 g

Materiał: Carbon (HRC)

Średnica: Ø14/12 mm

Opis: 

Cross Shark – to najnowszy dodatek w dziedzinie systemów wypinania pasków LEKI. System Cross Shark to połączenie szybkości opatentowanego systemu Shark ze wsparciem rękojeści trekkingowej. Zewnętrzna część rękojeści pokryta jest warstwą miękkiej i chłonnej pianki w estetycznym wzorze korka, która izoluje termicznie, pochłania wibracje i gwarantuje pewniejszy chwyt przez pochłanianie potu. Dodatkowo żłobione przedłużenie pianki na górnym segmencie kija znajduje zastosowanie przy stromych podejściach. Przy szybkim marszu lub biegu, kiedy każda sekunda się liczy, paski bez problemu wypniemy nawet jedną ręką. Paski pozostają na dłoniach, gotowe do szybkiego wpięcia kiedy zajdzie taka potrzeba. Jak każdy system z rodziny Shark, Cross Shark gwarantuje  optymalną transmisję energii przepływającej z ramienia do kija, dzięki bezpośredniemu połączeniu dłoni z rękojeścią. Czerpiąc z konstrukcji standardowych rękojeści trekkingowych, góra rączki jest płaska, pozwalając na oparcie dłoni od góry przy stromych podejściach. System wstecznie kompatybilny z paskami i rękawiczkami Trigger Shark 2.0.


Frame Strap Mesh - paski do kijów z systemami Trigger Shark 2.0 i Cross Shark. Pasek wykonany z mocnej, przewiewnej siateczki, jest jeszcze lżejszy niż jego poprzednicy jednocześnie zapewniając lepszą oddychalność. Duża powierzchnia paska i doskonałe dopasowanie do dłoni to lepsza transmisja siły z ramienia do kija.

                                                                                                      
Speed Lock 2 – jest pierwszym na świecie zewnętrznym system regulacji blokady certyfikowanym przez TÜV SÜD. Wytrzymuje nacisk do 90 kg, co daje 167% wymaganego standardu wytrzymałości - najbezpieczniejszy i najwytrzymalszy zewnętrzny system blokujący dostępny na rynku. Intuicyjny w obsłudze mechanizm zaciskający umożliwia prostą i szybką modyfikację długości kija. Smuklejsza konstrukcja i 25% redukcji wagi w stosunku do jego starszego brata – systemu Speed Lock.                                                                                                           
Rozmiar SML - pasek regulowany w zakresie S/M/L (5-9)

Foldable - model kijów z możliwością składania. Poszczególne segmenty kija połączone są ze sobą filigranową linką o bardzo wysokiej odporności na napięcia. Linka pokryta jest dodatkową, ochronną otoczką wykonaną z wytrzymałego poliuretanu, która zapobiegnie uszkodzeniom mechanicznym.

                                                                                    
CLD (Core Locking Device) – wewnętrzny system blokujący segmenty kija, stosowany w kijach składanych. System umożliwia szybki i bezpieczny montaż oraz demontaż kija, nawet w grubych rękawicach czy ciężkich warunkach atmosferycznych. Cały mechanizm ukryty jest we wnętrzu kija chroniąc go przed wpływem czynników zewnętrznych i nadając kijom smukłego, eleganckiego wyglądu. 
Aby zwolnić części kija wystarczy pociągnąć górny segment w dół, aż usłyszymy pyknięcie jak w długopisie. Ten sam ruch wykonujemy by naciągnąć wewnętrzną linkę i połączyć segmenty ze sobą. 
                                                                          
Trail Running – lekka końcówka, stosowana w wielosegmentowych kijach składanych. Dzięki talerzykowi okalającemu końcówkę, wbity kij będzie stabilny pod każdym kątem. Widia o wklęsłym kształcie zapewni oparcie na każdej nawierzchni.                                                                                                                 
Matt + Clear - dodatkowa warstwa lakieru pokrywająca grafiki (matowa i w połysku)                                           
Końcówka wykonana z wytrzymałego karbidu, którego twardość zbliżona jest do twardości diamentu.   

 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24-48 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 655 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu