Kod produktu: GBL-700835113 Producent:

5.00 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
ocena: 5.00 / 5
Twoja ocena to: 5. Nie możesz dodać więcej ocen do tego produktu.

369 zł

Dostepna ilość 46
Sprawdź tabelę rozmiarów

Jak dobrać kije nordic walking

Nowość

- +

 
Opis produktu

Kije X-5 włoskiej firmy Gabel to model, który doskonale sprawdzi się w czasie szybkich i intensywnych treningów.

Kombinacja technologii, wygody i niskiej wagi gwarantują zadowolenie podczas intensywnych sportowych ale i rekreacyjnych treningów.

Kije są bardzo ładnie wykończone a trwałość poszczególnych elementów pozwoli na długotrwałe użytkowanie.

X 5 posiada korkową rękojeść o ergonomicznym kształcie z systemem NCS, umożliwiającym jednym przyciskiem palca wypięcie rękawiczki z rękojeści.

Rękawiczka wykonana jest z miękkiego i wytrzymałego materiału, wzmacniana w miejscach narażonych na przetarcia. Użyty materiał nie powoduje otarć skóry.

Model wyposażony jest w widiowe groty o ostrym kształcie, które zapobiegają ślizganiu się kija na twardych ubitych ścieżkach i jednocześnie minimalizują drgania powstające przy uderzeniu kija o podłoże. 

Wraz z kijami otrzymujemy również komplet wzmacnianych nakładek gumowych na twardą nawierzchnię.

Kije posiadają naklejkę odblaskowa, która zwiększa bezpieczeństwo użytkowników.

Wszystkie elementy kija są wymienne i dostępne w serwisie części zamiennych.

Cechy:

  • Użyty materiał: 85% carbon
  • Średnica kija: 16mm
  • Korkowa rączka
  • Nordic Cork Lite Slim z systemem NCS
  • Kij zakończony końcówką Active Tip (pazur) + carbide z walking padem

  • Waga jednego kija: tylko 150 gramów!


Zastosowane technologie Gabela:

  • N.C.S. STRAP to zintegrowany system paska i rękojeści. Używając kijów marki GABEL z tym systemem masz pewność najlepszego chwytu. Najwyższej jakość materiał zastosowany w pasku pozwoli Ci utrzymać kij zawsze blisko mięśnia kciuka - podczas wypuszczenia go z dłoni niemal automatycznie wróci na swoje miejsce maksymalizując siłę odepchnięcia w rytmie gwarantującym sukces twojego marszu czy biegu. Co więcej, za pomocą jednego kliknięcia jesteś w stanie wypiąć pasek z rękojeści by później bez najmniejszych kłopotów wpiąć go z powrotem - szczególnie ważne podczas biegów górskich czy marszu.
  • Grip: Zaokrąglona w górnej części rękojeść pochylona względem podłoża 6º - 7º daje pewny chwyt i swobodę podczas wypuszczania i łapania kija w trakcie marszu.
  • Ultralite: Bardzo lekkie kije dla najbardziej wymagających użytkowników wykonany w 100% z najwyższej jakości włókna węglowego.
  • Carbon - Kevlar jeden z najbardziej wytrzymałych stopów na świecie - ponad 5 razy lżejszy niż stal. Wzmacnia kije wykonane z włókna węglowego.
  • Active Tip - grot w kształcie nożyka / pazura wykonany z carbide – węglik – specjalny stop atomu metalu, półmetalu i węgla z którego wykonane są groty kijów - widie. Materiał ten jest zdecydowanie bardziej odporny na ściera nie niż stal.
  • Firma Gabel powstała ponad 50 lat temu jako efekt pasji narciarskiej jej twórcy Galdino Beltramello. W ciągu pół wieku wielkie zaangażowanie twórcy marki GABEL, uczyniło firmę wiodącym producentem kijów do narciarstwa, trekkingu i nordic walkingu. Produkty marki GABEL są wzorem najwyższej jakości, zaawansowania technologicznego oraz niebanalnego włoskiego wzornictwa. Wszystkie produkty testowane są zarówno w laboratorium jak i w praktyce, dzięki czemu użyte materiały jak i gotowy sprzęt jest nieszkodliwy dla środowiska i pozwala osiągnąć maksimum przyjemności z użytkowania.

 
Wysyłka

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub DHL.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśłi chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę,
zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 14.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Możliwy jest również odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.
W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 696 014 360.

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzymy miłych zakupów.

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 
Rozmiar

Jak dobrać kije nordic walking

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 369.00 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Ostatnio oglądane