LEKI Supreme 4.00 6

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 4.00 / 5
Twoja ocena to: 3. Nie możesz dodać więcej ocen do tego produktu.

Obecny projekt tych kijów nordic walking, jest najlepszy z dotychczasowych.

Więcej szczegółów

236 zł

295 zł

Promocja
SPI-6372620
Nowość

- +

Porównaj

Schowek

Kupując ten produkt otrzymasz 23 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 23 punktów. Będą one mogły być zamienione na jeden kod rabatowy o wartości 5 zł.


 
Opis produktu

Model Leki Supreme to produkt polecany zarówno początkującym, jak i tym bardziej zaawansowanym amatorom nordic walkingu. Kije przeznaczone są do rekreacyjnego oraz wyczynowego uprawiania tego sportu.

Leki Supreme wykonane zostały z wytrzymałego, a zarazem lekkiego stopu aluminium. Trzon posiada opcję płynnej regulacji długości w zakresie od 100 do 130 cm. Dzięki zastosowaniu systemu Ultra Sonic Finish lakier na kiju odporny jest na wszelkie zarysowania.

Uchwyt wykonany jest z naturalnego korka wzmocnionego przyjaznym dla skóry kauczukiem, który redukuje skutki pocenia się oraz izoluje termicznie. Rękawiczka wyposażona została w innowacyjny system typu Trigger 1, który pozwala na niemal natychmiastowe jej wpinanie i wypinanie. Rękawiczka mocowana jest za pomocą pasków SML posiadających wygodny system regulacji. Dzięki niemu aż 95% dłoni idealnie się wpasowuje i z kijków Leki Supreme mogą komfortowo korzystać zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Pasek wyściełany jest oddychającym materiałem typu mesh.

Grot stworzony został ze stopów widiowych, które są odporne na ścieranie, a dołączana do zestawu nakładka gumowa „Walking Lite” wykonana została z materiałów używanych do produkcji opon samochodowych.

W skład kompletu wchodzą dwa kije, paski oraz nakładki gumowe.

Cechy:

  • Przeznaczenie: nordic walking.
  • Płynna regulacja długość: od 100 cm do 130 cm.
  • Długość po złożeniu: 98 cm.
  • Waga bez nakładek gumowych i pasków: 394 gramy / para.
  • Materiał: 16 / 14 mm rurka aluminiowa o twardości HTS 5.5.
  • Uchwyt: Naturalny korek wzmocniony kauczukiem.
  • System wypinania rękawiczki: " Click & Go", typu Trigger 1.
  •  Możliwość wymiana nakładek i talerzyków.
  • Wykończenie kija: Ultra Sonic Finish
  • Kolory: biało-czarny.
  • Gwarancja: 2 lata

 

Kije Leki Supreme cechują się dużą wytrzymałością, a zarazem lekkością

Uchwyt

Uchwyt wykonany został z korka wzmocnionego przyjaznym dla skóry kauczukiem

Napisz opinię

LEKI Supreme

Obecny projekt tych kijów nordic walking, jest najlepszy z dotychczasowych.

Napisz opinię

 
Wysyłka

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm Fedex, DPD, lub DHL. Małe przedmioty, na Państwa życzenie, wysyłamy tańszą przesyłką pocztową lub za pomocom paczkomatów In Post. 

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Sportowy sklep internetowy, szybka wysyłka.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśłi chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę,
zadzwoń pod numer telefonu +48 71 349 77 43.

Wysyłka tego samego dnia jest możłiwa przy złożonych zamówieniach do godziny 14.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 14 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 19 zł

Możliwy jest również odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.
W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 696 014 360.

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzymy miłych zakupów.

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 30 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do sprzedawcy reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedawcy w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedawca może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedawcy albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedawca musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedawcy spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedawcę.

 

§ 7. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsumentem, może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedawca niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Zobacz też

26 innych produktów w tej samej kategorii:

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Ostatnio oglądane

Zawartość schowka

Brak produktów

Zobacz schowki