Kod produktu: 20211603 Producent: Fizan
Fizan Revolution Black - regulowane kije z ostrym grotem.
25%
Off

Nareszcie są! REVOLUTION!

Regulowane kije z ostrym grotem i to od jednej z naszych ulubionych marek produkujących kije do nordic walkingu.

To prawdziwa rewolucja. Jeśli szukasz kijków regulowanych to nie szukaj dalej. Będziesz zachwycony!

Więcej szczegółów

255 zł

340 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 262 zł
Czas do końca promocji
Dostepna ilość 9

Czas dostawy: 2-3 dni robocze

Promocja
Nowość

- +

 
Opis produktu

Nareszcie są! REVOLUTION!

Regulowane kije z ostrym grotem i to od jednej z naszych ulubionych marek produkujących kije do nordic walkingu.

To prawdziwa rewolucja. Jeśli szukasz kijków regulowanych to nie szukaj dalej. Będziesz zachwycony!

Model Fizan Revolution to jedne z nielicznych kijków do nordic walkingu z ostrym grotem w kształcie pazura.

Dotychczas wielokrotnie, ostre groty trzeba było montować samemu, teraz jest to gotowe.

Ostry grot (pazur / nożyk) zapewnia doskonałe wbicie kija w podłoże, zapobiega ślizganiu się kijka oraz diametralnie niweluje drgania powstające przy uderzeniu w podłoże.

Fizan przyzwyczaił nas już do wygodnych pasków z wypinaniem, solidnego i schludnego wykonania. Dostęp do różnego rodzaju akcesoriów i części zamiennych robi z tej marki solidnego gracza na rynku kijków do nordic walkingu. Teraz wyprzedzają pozostałych producentów, którzy będą musieli gonić.

Na kolejny plus w kijach Fizan Revolution należy też zapisać ich długość po złożeniu. 58 centymetrów pozwala na zmieszczenie kijków do walizki lub wygodne przytroczenie do plecaka.

Dzięki zastosowaniu lekkich i mocnych stopów aluminium 7075 kije te są nie tylko lekkie, ale również bardzo wytrzymałe.Waga jednego kija to tylko 205 gramów. Co jak na kije regulowane, aluminiowe jest doskonałym wynikiem. Co więcej kije są dobrze wyważone, co sprawia, że wydają się być lżejsze niż w rzeczywistości.

Mimo trzech sekcji zastosowanie systemu blokującego Flexy Locking System doskonale zabezpiecza przed składaniem się kija podczas marszu (wytrzymałość to ponad 100 kg nacisku). Także ustawienie żądanej długości trwa dosłownie kilka sekund.

Specjalnie profilowana rękojeść została wykonana z tworzywa sztucznego i korka. Dzięki temu dłoń nie poci się nadmiernie. Nie zapomniano o praktycznym systemie łatwego wypięcia rękawiczek - FR3 Strap System, który można obsługiwać jedną ręką. 

Rękawiczki są zapinane na rzepy i regulowane. Zostały wykonane z doskonałej jakości materiałów dlatego zapewniają komfort i wygodę podczas każdego kroku.

Pokrowiec w zestawie z kijami (!)

Jeśli szukasz bezkompromisowych rozwiązań te 3-sekcyjne, ultralekkie kije będą doskonałym wyborem!

Cechy:

  • Materiał: aluminium alloy 7075
  • Rękojeść: tworzywo sztuczne + korek
  • Rękawica: FR3 Strap System
  • 3 segmenty
  • Regulacja wysokości: 58 - 127 cm
  • Długość po złożeniu: 58 cm
  • System blokujący: Flexy Locking System
  • Waga kija: 205 g
  • Grot: karbid (OSTRY PAZUR!)
  • Zintegrowany talerzyk: N30
  • Nakładki gumowe na podłoże twarde w zestawie.
  • Pokrowiec w zestawie.

FIZAN to marka, która istnieje od 1947 roku. Założona przez Włocha Domenico Fincati (1913-2013).

Był pierwszym na świecie, który rozpoczął produkcję kijków narciarskich z aluminium, ze stali oraz bambusa.
Inwestycje w technologię, badania i rozwój pomogły Fizanowi zostać światowym liderem w narciarstwie, trekking a teraz również w nordic walkingu.

 
Cechy
Wymiar po złożeniu Między 50 - 80 cm
Wykonane z: Lekkich stopów aluminum
Waga: Lekkie - powyżej 200 g
Rodzaj treningu: Rekreacja i fitess
Polecane dla: Każdego
 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24-48 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 255 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu