Talerze TPP marki HMS Fitness to obciążenia techniczne zaprojektowane z myślą o nauce i doskonaleniu techniki podnoszenia ciężarów. Wykonane z wysokiej jakości polietylenu (PE), zapewniają trwałość podczas treningów skoncentrowanych na precyzji ruchów. Dzięki niskim wagom (1,5 kg – żółty, 2,5 kg – czerwony, 5 kg – biały) i uniwersalnym wymiarom są idealnym wyborem zarówno dla osób starszych, juniorów, jak i początkujących sportowców.
Trening techniczny na najwyższym poziomie
Talerze TPP są stworzone z myślą o poprawie techniki wykonywania ćwiczeń. Dzięki precyzyjnemu wykonaniu i niskim wagom umożliwiają użytkownikom skupienie się na doskonaleniu ruchu, bez nadmiernego obciążania organizmu. To doskonałe rozwiązanie dla osób uczących się prawidłowego podnoszenia ciężarów oraz dla trenerów dbających o bezpieczne postępy swoich podopiecznych.
Trwałość dzięki specjalnemu materiałowi
Wykonanie z PE zapewnia talerzom dużą odporność na uszkodzenia mechaniczne oraz estetyczny wygląd przez długi czas. Polietylen jest w pełni odporny na działanie wilgoci, co zapobiega korozji oraz osadzaniu się rdzy. Gładka powierzchnia i żywe kolory ułatwiają ich czyszczenie i dodają nowoczesnego charakteru. Talerze są również przyjazne dla podłoża, minimalizując ryzyko jego uszkodzenia podczas użytkowania.
Idealne dla młodzieży i osób starszych
Dzięki niskiej wadze i precyzyjnemu wykonaniu talerze TPP są doskonałym wyborem dla osób starszych, juniorów oraz początkujących sportowców. Pozwalają na bezpieczne rozwijanie umiejętności, naukę poprawnych wzorców ruchowych oraz budowanie pewności siebie w treningach siłowych.
Kompatybilność z gryfami olimpijskimi
Obciążenia techniczne TPP są kompatybilne z gryfami olimpijskimi – umożliwia to ich łatwe włączenie do standardowych zestawów treningowych, oferując użytkownikom wygodę w trakcie ćwiczeń. Charakterystyczna tolerancja wagowa ± 1% gwarantuje dokładność i precyzję w każdym treningu.
Wsparcie w rozwoju i nauce
Talerze TPP to idealne narzędzie dla osób, które chcą skoncentrować się na poprawie techniki i rozwijaniu swoich umiejętności w podnoszeniu ciężarów. Ich trwałość, bezpieczeństwo oraz wszechstronność sprawiają, że są niezastąpionym elementem wyposażenia każdej sali treningowej. Postaw na talerze techniczne od HMS, aby rozpocząć treningi w sposób profesjonalny i bezpieczny.
Specyfikacja
-
Średnica zewnętrzna: 450 mm
-
Średnica wewnętrzna otworu: 50,2 mm
-
Grubość: 60 mm
-
Kolor: czerwony (2,5 kg) – inne kolory: żółty (1,5 kg), biały (5 kg)
-
Tolerancja wagi: ± 1%
-
Materiał: PE (polietylen)
-
Waga zestawu: 2 × 2,5 kg
Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.
Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.
Standardowy czas dostawy to 24-48 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360
Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.
Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł
Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.
Życzę miłych zakupów.
Aleksander Wilanowski
NordicSklep.pl
Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.
Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:
§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
- Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
- W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
- Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
- Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
- Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
- Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
- Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
- Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
- Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.