HMS PREMIUM BE6000 to bieżnia elektryczna, która jest potężnym, stabilnym urządzeniem klasy Semi Commercial. Sprzęt idealnie nadaje się do użytku komercyjnego w małych klubach fitness, salonach SPA i gabinetach odnowy biologicznej, a także w warunkach domowych.
Duży pas biegowy zapewniający komfortową przestrzeń do ćwiczeń amortyzuje system C-CD: tłumiących sprężyn anti-shock oraz systemu dźwigni, które gwarantują lekkość i sprężystość biegu. Bieżnię HMS PREMIUM BE6000 charakteryzuje szeroki zakres regulacji kąta nachylenia pasa biegowego oraz prędkości, które otwierają dostęp do bardzo wszechstronnego treningu. BE6000 posiada duży 15,6” ekran dotykowy (pojemnościowy-działanie ekranu jak w smartfonach). Urządzenie ma możliwość ustawienia różnych programów treningowych, dzięki którym swobodnie dopasujemy trening do swoich oczekiwań. Aby urozmaicić swój trening możemy wybrać opcję biegu w terenie. Wybieramy na ekranie dogodny dla nas teren, następnie po starcie, na ekranie będzie widoczna symulacja naszego biegu w danym terenie. Sprawi to wrażenie jakbyśmy prowadzili nasz trening np. w lesie. Ekran posiada odbiornik Wi-Fi oraz system Android, dzięki czemu możemy go używać jak tableta. Gniazdko USB oraz możliwość podłączenia MP3 pozwala na korzystanie z naszej ulubionej muzyki czy filmów. Ekran posiada zainstalowane aplikacje które uprzyjemnią nam ćwiczenia, są to: Facebook, YouTube, Twitter, przeglądarka internetowa, a także aplikacje do obsługi plików audio i video. W trakcie połączenia z internetem aplikacje automatycznie się aktualizują. Możemy również, pobrać i zainstalować inne, dowolne aplikacje. Odtwarzanie plików audio i video, w połączeniu z głośnikami wysokiej jakości które są wyposażeniem bieżni, zapewni niesamowitą rozrywkę w trakcie treningu. Wszystkie opcje naszego wielofunkcyjnego ekranu sprawią, że nasz trening będzie przyjemny i wykonywany z radością.
Interaktywne funkcje urządzenia i atrakcyjne wzornictwo z pewnością zadowolą wszystkich miłośników rekreacji, treningu biegowego oraz nowinek technicznych.
Specyfikacja:
Klasa: S/B
Wymiary:
Długość: 209 cm
Szerokość: 93 cm
Wysokość: 162 cm
Wymiary złożonej bieżni:
Długość: 155,5 cm
Szerokość: 93 cm
Wysokość: 162 cm
Wymiary pasa bieżnego: 52x150 cm
Napęd: elektryczny
Silnik – moc znamionowa: 2,0 HP, moc szczytowa: 4,0 HP
Zakres prędkości: 1-22 km/h
Zakres kata nachylenia: 0-15
Automatyczna regulacja prędkości
Automatyczna regulacja nachylenia
Możliwość składania
System bezpiecznego rozkładania bieżni
Amortyzacja
Pomiar tętna – sensory dotykowe
Zasilanie: 230V
Uchwyt na urządzenie mobilne
Uchwyt na bidon
Wbudowane głośniki
System bezpieczeństwa
Komputer
Rozmiar ekranu: 15,6’’
Wyświetlacz: LCD HDTV Touch Panel
Programy treningowe: 12
Programy indywidualne: 3
Maksymalna waga użytkownika: 150kg
Funkcje komputera:
Czas
Prędkość
Dystans
Puls
Kalorie
Recovery
Body fat
Wejście USB
Wejście Audio
Bluetooth
MP3
Wi-Fi
Uwagi:
Gwarancja 24 miesiące w przypadku użycia domowego
Gwarancja 12 miesięcy w przypadku użycia półkomercyjnego
Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.
Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.
Standardowy czas dostawy to 24-48 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360
Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.
Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł
Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.
Życzę miłych zakupów.
Aleksander Wilanowski
NordicSklep.pl
Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.
Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:
§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
- Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
- W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
- Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
- Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
- Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
- Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
- Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
- Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
- Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.