CYKLOP 1 SEMI COMMERCIAL
Na każdej siłowni, w każdym klubie fitness znajduje się urządzenie cieszące się dużym zainteresowaniem. Urządzenie wspierające początkujących w ćwiczeniach, a zaawansowanym użytkownikom gwarantujące wiele możliwości urozmaicenia treningu. Mowa o Suwnicy Smitha.
Jej początki sięgają lat 50-tych XX wieku. Konstrukcja Suwnicy Smitha wprowadza zupełnie nowe możliwości do treningu siłowego. Dzieje się tak przede wszystkim za sprawą zespolenia mechanizmu przesuwnego z gryfem oraz systemem asekuracji. Współczesne modele suwnicy Smitha są zazwyczaj wyposażane w dodatkowe elementy. Oznacza to, że decydując się na zakup suwnicy, możemy otrzymać urządzenie do kompleksowego treningu całego ciała.
Takie kompleksowe urządzenie posiada w swojej ofercie marka HMS .
Przedstawiamy suwnice o nazwie CYKLOP 1 HMS która jest stabilnym urządzeniem klasy Semi Commercial. Sprzęt idealnie nadaje się do użytku komercyjnego w małych klubach fitness a także w warunkach domowych. To urządzenie łączące klasyczną Suwnicę Smitha z wyciągami dzięki którym trening będzie wykonany w 100%.
CYKLOP 1 gwarantuje całą gamę ćwiczeń na wszystkie grupy mięśniowe. Sztanga, drążek, dwa wyciągi z regulacją wysokości pozwolą wykonać olbrzymią ilość ćwiczeń. Ilość akcesoriów dołączonych do urządzenia gwarantuje zaangażowanie trenowanych mięśni pod różnym kątem dzięki temu w pełnym stopniu rozwiniemy mięśnie i wszystkie ich głowy mięśniowe . Dodatkowo akcesoria znacznie powiększają i urozmaicają listę ćwiczeń możliwych do wykonania. Każdy wykonywany ruch na suwnicy będzie bezpieczny dzięki wszystkim zabezpieczeniom i asekuracjom zamontowanym w urządzeniu. Suwnica posiada również wieszaki oraz specjalny uchwyt na wolną sztangę dzięki temu trening na wolnym ciężarze także jest możliwy . Konstrukcja CYKLOPA 1 idealnie nadaje się do współpracy z ławką. Ławka dostarczy mnóstwo dodatkowych możliwości wzbogacenia listy ćwiczeń możliwych do wykonania na suwnicy.
CYKLOP 1 został wykonany z najwyższej jakości materiałów , gwarantujących bezpieczeństwo, stabilność i komfort podczas treningu. Suwnica jest bardzo cicha, a liniowe łożyska w jej mechanizmie gwarantują idealną płynność. Jego ergonomiczny kształt pozwoli optymalnie dobrać pozycje do ćwiczeń. Rolki wyciągów obracają się za ruchem ćwiczącego co daje ćwiczeniu jeszcze większą płynność i naturalność.
Nie ma drugiej takiej maszyny na której można wykonać tak mnóstwo ćwiczeń na tak niewielkiej powierzchni.
To rewolucyjne urządzenie spełni oczekiwania nawet najbardziej wymagających użytkowników.
Przyrząd do kompleksowego ćwiczenia górnych i dolnych grup mięśniowych:
Barki
Klatka piersiowa
Grzbiet
Biceps
Triceps
Brzuch
Prostownik grzbietu
Pośladek
Czworogłowy uda
Dwugłowy uda
Specyfikacja:
Wymiary produktu:
długość: 1990 mm
szerokość: 1500 mm
wysokość: 2200 mm
Rama główna: 50x70x2mm
Gryf:
długość: 194 cm
średnica: 31 mm
waga: 20 kg
Łożyska we wszystkich krążkach
Łożyska liniowe w mechanizmie suwnicy
Rodzaj obciążenia: talerze obciążeniowe (nie są dołączone do zestawu)
Uchwyty do zawieszenia wolnych ciężarów o średnicy 50 i 25 mm
Prowadnice gryfu z mechanizmem bezpieczeństwa
Regulacja napięcia linek
Asekuracja: 14 stopni
Podpory na sztangę
Możliwość treningu z ławką
Wykończenie: malowanie proszkowe
Maksymalne obciążenie wyciągu 900 kg
Maksymalna waga użytkownika: 160 kg
Waga produktu: netto: 139,5kg, brutto: 152kg
Przyrządy do ćwiczeń:
Suwnica Smitha
Dwa wyciągi z regulowaną wysokością
Drążek
Wymiary kartonów:
1: 200 x 45 x 17 cm
2: 144 x 59,5 x 22 cm
3: 135 x 48,5 x 22 cm
Wagi kartonów:
1: 58,5 kg
2: 56, 5 kg
3: 37 kg
Lista akcesoriów:
Prosty gryf podpinany pod dwa wyciągi x 1
Łamany gryf podpinany pod dwa wyciągi x 1
Krótki prosty drążek x 1
Metalowy pojedynczy uchwyt x 2
Materiałowy pojedynczy uchwyt x 2
Trójkątny uchwyt x 1
Sznur podwójny x 1
Sznur pojedynczy x 1
Podwójny uchwyt x 1
Opaska na kostkę x 1
Nakładka na gryf x 1
Uwagi:
Semi Commercial
Gwarancja 24 miesiące w przypadku użytku domowego
Gwarancja 12 mięsięcy w przypadku użytku komercyjnego
Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.
Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.
Standardowy czas dostawy to 24-48 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360
Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.
Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł
Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.
Życzę miłych zakupów.
Aleksander Wilanowski
NordicSklep.pl
Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.
Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.
Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:
§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
- Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
- W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
- Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
- Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
- Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
- Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
- Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
- Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr/
§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
- Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
- Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
- Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.