Kod produktu: ABS-17-19-019 Producent: HMS PREMIUM

4 145 zł

Dostepna ilość 53

Czas dostawy: 1-2 dni robocze

Nowość

- +

 
Opis produktu

BE5856 HMS PREMIUM to bieżnia elektryczna przeznaczona do użytku domowego.
Pas bieżny
Urządzenie posiada duży pas bieżny zapewniający komfortową przestrzeń do ćwiczeń. W połączeniu z system amortyzacji, który posiada, bieganie to czysta przyjemność. Wewnętrzna sześcioczęściowa poduszka a do tego dwie zewnętrzne poduszki o strukturze miodu gwarantują idealną amortyzacje, a co za tym idzie bezpieczeństwo dla stawów.
Prędkość i kąt nachylenia
Maksymalna prędkość bieżni BE5856 to 18 km/h, jednak dla tych którzy od szybkiego biegania wolą marsze też dostosujemy prędkość, urządzenie zaczyna swoją pracę od 1 km/h. Aby nasz trening stał się cięższy a zarazem wydajniejszy oraz aby zaangażować do pracy nieco bardziej mięśnie czworogłowe ud a także łydki, mamy możliwość zmiany kąta nachylenia bieżni. Maksymalny kąt jaki możemy ustawić to 15 st.
Pulpit
Pulpit sterowania charakteryzuje przede wszystkim ergonomia. Uchwyty na bidon oraz urządzenia mobilne pozwalają mieć wszystko pod ręką. Dla wygody oraz np. do treningów interwałowych, pulpit został wyposażony w przyciski szybkiej zmiany prędkości a także kąta nachylenia.
Komputer
Komputer posiada 7 calowy ekran z wyświetlaczem LCD. Wszelkie wyświetlane informacje będą wyraźnie widoczne. Jakie to mogą być informacje? Komputer posiada wiele funkcji: 36 programów treningowych plus 3 indywidualne. Wyświetla również informacje na temat czasu treningu, aktualnej prędkości i kącie nachylenia, przebytym dystansie, liczbie spalonych kalorii, a także wykazuje jaką wartość ma nasz puls. Posiada także funkcje body fat.
Brak miejsca = składanie
Jednym z głównym problemów przy zakupie dość dużego sprzętu fitness jest brak miejsca w domu. Na to również znajdzie się sposób. BE5856 posiada system składania dzięki któremu nie odczujemy gabarytów bieżni. Siłownik gazowy umożliwia bezpieczne złożenie i rozłożenie urządzenia.


Specyfikacja

Kolor: czarny
Klasa dokładności: C
Klasa użytkowania: H
Typ napędu: elektryczny
Moc silnika (HP): 3
Zakres prędkości (km/h): 1 ÷ 18
Zakres kąta nachylenia: 0 ÷ 15
Wymiary pasa bieżnego:

długość (mm): 1400
szerokość (mm): 480


Komputer (pomiar):

czas: tak
dystans: tak
prędkość: tak
puls: tak
body fat: tak
kalorie: tak
HRC: tak


Wielkość wyświetlacza (''): 7
Wyposażenie dodatkowe:

sensory do pomiaru pulsu: tak
miejsce na urządzenie mobilne: tak
miejsce na bidon: tak
kółka transportowe: tak


Zasilanie: 230V
Wymiary bieżni (rozłożony):

długość (mm): 1830
szerokość (mm): 830
wysokość (mm): 1440


Możliwość składania bieżni: tak
Wymiary bieżni (złożony):

długość (mm): 1270
szerokość (mm): 830
wysokość (mm): 1450


Komputer (funkcje):

wbudowane programy treningowe: tak
ilość wbudowanych programów treningowych: 36
indywidualne programy treningowe: tak
ilość indywidualnych programów treningowych: 3
Łączna ilość programów: 44


Maksymalna waga użytkownika (kg): 130
Waga produktu: 89,5 kg

Uwagi

Gwarancja 24 miesiące

 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 4,145 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu