Kod produktu: DTR-3340015 Producent: Deuter

5.00 2

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
ocena: 5.00 / 5
Twoja ocena to: 5. Nie możesz dodać więcej ocen do tego produktu.

Niezwykle lekki plecak trekingowy dla kobiet. 

Więcej szczegółów

679 zł

Dostepna ilość 6
Nowość

- +

 
Opis produktu

Nordicsklep


Waga: ok. 1580 g
Pojemność:
 35 + 10 litry

Wymiary: 70/ 27/ 22 (H x W x D) cm

Nordicsklep

Deuter ACT Lite 35 + 10 SL to bardzo duży i pojemny plecak, który mimo rozmiarów pozostaje wygodny. Polubisz go za wiele przydatnych kieszeni ułatwiających korzystanie z ekwipunku, w tym kieszenie zewnętrzne, kieszeń na kosztowności i kieszonkę na pasie biodrowym.

Wygodę użytkowania zapewnia również Aircontact System – technologia, która dzięki komorom w piance wypompowuje powietrze i wilgoć na zewnątrz styku pleców i plecaka. Dzięki temu plecy pocą się nawet o 15% mniej niż w przypadku plecaka wykonanego z „nieoddychających” materiałów. Użytkownicy Deuter ACT Lite 35 + 10 SL chwalą go także za uchwyty na narty i kije do nordic walkingu. Jeśli szukasz uniwersalnego i pojemnego plecaka, niniejsza propozycja firmy Deuter na pewno Cię zadowoli. Zamów już teraz!

Plecak górski ACT Lite 35+10 SL posiada 2 komory z możliwością ich połączenia, co zdecydowanie ułatwia rozmieszczenie ładunku. Podobnie jak kieszenie: umieszczona na froncie plecaka, dwie boczne wykonane z materiału siateczkowego oraz kieszeń zewnętrzna i wewnętrzna na górnej klapie plecaka.

NordicsklepSL - WOMEN'S FIT


Forma naszego plecaka jest dostosowana do przeciętnej osoby o sportowej sylwetce. Ponieważ nie każdy jest do tej normy dopasowany modele damskie mogą mieć zastosowanie u mężczyzna tak samo jak modele męskie u kobiet. Szczególną uwagę w plecakach o dużej pojemności należy zwrócić na właściwe dopasowanie do sylwetki i tu szczególnie ważnym jest zwrócenie uwagi na dostosowanie plecaka, zasadą jest, że czym plecak ma większą pojemność tym bardziej kobiety powinny zwracać uwagę na właściwe dopasowanie systemu do ich budowy. System Vari-Quick pozwala jednym ruchem ręki wymienić szelki z modelu SL na szelki większe lub odwrotnie, jeżeli oryginalne nie są tak dobrze dopasowane. Właściwe dopasowanie pasów nośnych i pasa biodrowego gwarantuje komfortowy marsz przez wiele godzin.

  1. Kobiety mają krótsze plecy od mężczyzna, dlatego plecaki SL maja krótszy system nośny niż modele standardowe. Modele SL nadają się dla mężczyzn o krótszej budowie pleców.
  2. Dla perfekcyjnego dopasowania plecaka, pasy nośne w modelu SL (damskim) są węższe i krótsze.
  3. Obustronnie miękkie kanty w pasach nośnych, mniejsze klamry, bardzo wąsko zakończone pasy nośne sprawiają, iż pasy nośne modelu SL nie powodują obtarć pod pachami, na wewnętrznej stronie przedramienia, również nie uciskają piersi. Pas piersiowy w modelach SL - posiada większą możliwość regulacji w pionie, dzięki temu można go lepiej dostosować do rożnych kobiecych sylwetek.
  4. Z uwagi na mniejszą szerokość ramion u kobiet, pasy nośne modeli SL położone są bliżej siebie aby zapobiec obsuwaniu się z ramion.
  5. Aby pas biodrowy dobrze przylegał do damskich bioder, jest on po zapięciu skierowany lekko do dołu, ma kształt eliptyczny, posiada poduszki-kliny na kościach biodrowych dla lepszego komfortu i dopasowania.
  6. Pas biodrowy po zapięciu przypomina formą kulę a jego punkt zapięcia powoduje, iż jest on ukośnie zawieszony (z tyłu - wyżej, z przodu niżej), taka konstrukcja zawieszenia powoduje doskonałe przyleganie plecaka do pleców i maksymalne wykorzystanie pasa biodrowego dla przejęcia ciężaru z ramion.
  7. Zapięcie do przodu - poprzez ściąganie troka do przodu (szczególnie stosowane przy plecakach o większej pojemności), precyzyjne i łatwe w użyciu, nie wymagające dużej siły.

NordicsklepDEUTER AIRCONTACT SYSTEM


Nazwę temu systemowi dała specjalna pianka wypełniająca system - Aircontact. Pianka posiada otwarte komory. Przy nacisku ciała na piankę, wilgoć i gorące powietrze zostają odpompowane na zewnątrz systemu. Taka konstrukcja systemu nośnego daje doskonały komfort podczas noszenia plecaka, przy równoczesnej stabilizacji ładunku na plecach. Właściwości Systemu Aircontact zostały potwierdzone testami, które dowiodły, że plecaki z użyciem tej pianki redukują potliwość o około 15 procent.

  1.  Pianka wypełniająca część styku systemu nośnego z plecami, zbudowana z oddychających komór, idealnie odprowadzających gorące powietrze wytwarzane przez ciało. Efekt pompowania - następujący wskutek nacisku na piankę podczas ruchu powoduje cyrkulację powietrza, zasysane z zewnątrz przenika do struktury pianki wypierając jednocześnie nagrzane powietrze. W modelu ACT Lite efekt cyrkulacji dodatkowo zwiększa centralny kanał wentylacyjny.
  2.  Anatomicznie uformowane , aluminiowe szyny, ułożone w kształcie litery X, dodatkowo wzmocnione odpowiednim poprzecznym profilem. Sposób ułożenia szyn, pozwala na lepsze dopasowanie systemu nośnego do pleców, lepszy balans ciężaru i przeniesienie go na pas biodrowy (model Aircontact 35+10 nie posiada szyn alu, jego system został wzmocniony płytą).
  3.  Vari-Quick, to bardzo proste i funkcjonalne dopasowanie położenia pasów nośnych do długości pleców (z wyjątkiem modelu Aircontact 35+10).
  4.  Wgięcie na głowę od modelu Aircontact 50+10 SL i wzwyż.
  5.  Dodatkowe troki stabilizujące przy pasach nośnych umożliwiające precyzyjne dopasowanie i wypozycjonowanie plecaka. Od modelu Aircontact 50+10 SL troki można zawiesić na dwóch wysokościach - w zależności od wysokości umieszczenia pasów nośnych.
  6.  Anatomicznie uformowane pasy nośne pokryte z zewnątrz tkaniną 3D-AirMesh.
  7.  Wielowarstwowy pas biodrowy. Wysoki komfort noszenia gwarantuje od strony wewnętrznej miękka pianka pokryta oddychającą tkaniną 3D Air - Mesh. W środkowej i zewnętrznej warstwie pasa biodrowego, użyto twardej pianki wzmocnionej dodatkowo PU, której zadaniem jest utrzymanie właściwego anatomicznego kształtu. Solidny i właściwie uformowany pas biodrowy pozwala odciążyć ramiona i dłużej cieszyć się wędrówką. Wyposażony w VARI FLEX - wahadłową konstrukcję poprawiającą balans ciężaru na plecach.

Więcej o pozostałych systemach plecaków Deuter przeczytasz na naszym BLOGU


 
Wysyłka

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub DHL.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśłi chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę,
zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 14.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Możliwy jest również odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.
W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 696 014 360.

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzymy miłych zakupów.

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 679.00 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Ostatnio oglądane