Kod produktu: TRV-OPT-1006 Producent: TERVEL

5.00 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
ocena: 5.00 / 5
Twoja ocena to: 5. Nie możesz dodać więcej ocen do tego produktu.

111 zł

Dostepna ilość 546
Sprawdź tabelę rozmiarów
RozmiarObwód klatki piersiowejObwód pasaObwód bioder
XXS806088
XS826290
S866694
M9272100
L9878106
XL10485112
XXL10890116
Nowość

- +

 
Opis produktu

SKŁAD: 68% POLIAMID, 28% POLIPROPYLEN, 4% ELASTAN

GRAMATURA DZIANINY 210 g/m² (+/-) 10 g/m²


SILVER IONS

Termoaktywna koszulka męska z długim rękawem wykonana z przędzy PROLEN ® SILTEX w technologii bezszwowej - dwuwarstwowej zapewniająca utrzymanie optymalnego mikroklimatu dla Twojego ciała podczas ekstremalnej jak i codziennej aktywności fizycznej. Poprzez połączenie elementów siatkowych z oddychającą dzianiną uzyskano wzór kamuflujący. Wewnętrzna warstwa wykonana ze zmodyfikowanej jonami srebra (Ag+) wielowłókienkowej przędzy polipropylenowej odpowiada za szybkie i skuteczne odprowadzanie wilgoci na zewnątrz, pozostawiając przyjemne uczucie świeżości. Dodatkowo dzięki zastosowaniu włókna LYCRA® bielizna zawsze dopasowuje się do Twojego ciała spełniając swoje zadanie nawet po wielokrotnym praniu.


Nordicsklep

TERVEL ® OPTILINE to w pełni profesjonalna linia bielizny termoaktywnej wykonana z przędzy PROLEN ® SILTEX łącząca nowoczesną technologię z eleganckim wzornictwem.

Wykonana w technologii bezszwowej oraz dwuwarstwowej zapewnia utrzymanie optymalnego mikroklimatu dla Twojego ciała.

Wewnętrzna warstwa bielizny, wykonana ze zmodyfikowanej jonami srebra wielowłókienkowej przędzy polipropylenowej, odpowiada za szybkie i skuteczne odprowadzanie wilgoci na zewnątrz, pozostawiając przyjemne uczucie świeżości. Jony srebra są naturalnym środkiem antybakteryjnym, który znacząco hamuje wzrost poziomu bakterii na powierzchni skóry, a tym samym likwiduje nieprzyjemny zapach. Wprowadzenie jonów srebra głęboko do rdzenia włókna sprawia, że mimo wielokrotnego prania pozostają one w materiale na stałe, nie tracąc swoich właściwości.

Podstawową funkcją zewnętrznej warstwy jest odbiór i błyskawiczne odprowadzenie wilgoci z warstwy wewnętrznej. Wykonana ze stabilizowanych mikrowłókien poliamidowych warstwa zewnętrzna gwarantuje zachowanie pierwotnego kształtu i wyglądu podczas długotrwałego użytkowania.

TERVEL ® OPTILINE to bielizna całoroczna. Gwarantuje funkcjonalność zarówno podczas ekstremalnej jak i niskiej aktywności fizycznej. Posiada strefy o podwyższonym stopniu wentylacji i odprowadzania wilgoci. Dodatkowo dzięki zastosowaniu włókna LYCRA® bielizna zawsze dopasowuje się do Twojego ciała.

Nordicsklep

Własciwosci włókna Prolen ® Siltex:

1. Ogranicza rozwój bakterii, pleśni i grzybów
2. Zapobiega powstawaniu nieprzyjemnych zapachów i zapewnia wysoką    higieniczność produktu
3. Środek antybakteryjny, aplikowany do rdzenia włókna, utrzymuje się w wyrobie

Innowacyjne, antybakteryjne zmodyfikowane włókna Prolen ® Siltex dzięki zastosowaniu jonów srebra skutecznie hamują wzrost i rozprzestrzenianie się bakterii, grzybów i pleśni. Dzięki temu redukują nieprzyjemny zapach, utrzymują biologiczną równowagę skóry i zapewniają higieniczną świeżość produktu przez cały dzień. Jony srebra są nieszkodliwe dla człowieka i środowiska naturalnego, a ich antybakteryjne i lecznicze właściwości są znane i wykorzystywane od stuleci. Przędza Prolen ® Siltex została stworzona do produkcji między innymi bielizny i odzieży sportowej, ale wykorzystywana jest także wszędzie tam, gdzie wskazana jest szczególna ochrona antybakteryjna skóry (np. odzież robocza, skarpetki).

Nordicsklep

 
Rozmiar
RozmiarObwód klatki piersiowejObwód pasaObwód bioder
XXS806088
XS826290
S866694
M9272100
L9878106
XL10485112
XXL10890116
 
Wysyłka

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub DHL.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśłi chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę,
zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 14.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Możliwy jest również odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.
W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 696 014 360.

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzymy miłych zakupów.

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 111.00 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Ostatnio oglądane