Kod produktu: NS-GBL 192021 Producent:

390 zł

Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Sprawdź tabelę rozmiarów

Jak dobrać kije nordic walking

Nowość
 
Opis produktu

Gabel INVERSO CARBON SPEED to model przygotowany specjalnie na zamówienie NordicSklep.pl i na rosnące zapotrzebowanie na kije o stałej wysokości z niewielką regulacją wysokości przy rękojeści.

Takie rozwiązanie pozwala na idealne dopasowanie kija do swojego wzrostu, przy zachowaniu cech kija o stałej wysokości.

Kije są lekkie, sztywne i doskonale tłumią drgania powstające przy uderzeniu kija o podłoże.

Model ten został wyposażony w grot typu "pazur" / "nożyk" - zapewnia idealną przyczepność nawet na zbitym podłożu.

Model Inverso występuje też w wersji z tempym grotem i jest jednym z topowych produktów firmy Gabel dedykowanych do sportów nordic walking.

Sekcja kija jest w całości wykonana ze „SNAKE CARBON”, materiału uzyskanego w wyniku specjalnego procesu krystalizacji, w wyniku którego włókno jest sztywniejsze i lżejsze niż większość produktów z włókna węglowego.

Kij ma konstrukcje teleskopową i można go regulować za pomocą niezawodnego wewnętrznego ekspandera z podwójnymi punktami tarcia w celu zwiększenia siły blokowania (T.P.L. Blokada najwyższej wydajności). Ergonomiczny uchwyt „nordic GRIP” jest wykonany z hipoalergicznego i odpornego na pot korka i jest wyposażony w „Nordic Click System” (N.C.S.), który pozwala szybko zdjąć pasek po prostu naciskając przycisk.

Wreszcie, dla większego bezpieczeństwa nawet w godzinach wieczornych, w pobliżu dróg i na obszarach miejskich, na materiale umieszczona jest odblaskowa wstawka (REFLEX). Wreszcie wytrzymała i odporna końcówka CARBIDE z wolframu zapewnia doskonałą przyczepność na każdym terenie.

Kij przeznaczony dla użytkowników uprawiających nordic walking intensywnie i rekreacyjnie.

Model ten znajdzie też zastosowanie w biegach górskich.

Materiał: Carbon 100% - górna część kija i Aluminium - dolna część kija

Długość kija regulowana 105-130cm (dla osób o wzroście 156 - 185 cm)

Rączka: posiada korkowa rękojeść o ergonomicznym kształcie z systemem N.C.S. umożliwiającym jednym przyciskiem palca wypięcie rękawiczki z rękojeści

Dla bezpieczeństwa kijki posiadają odblaskową naklejkę

Część górna (regulowana kijka) pokryta materiałem imitującym skórę węża.

Waga: 1 kijka: 184 g

ZASTOSOWANE TECHNOLOGIE:

  • System N.C.S. – Nordic Click System, to system szybkiego wypięcia paska z rękojeści kija.
  • T.P.L. – Top Performance Locking to system wewnętrznego blokowania, który dzięki zastosowaniu mechanizmu „kołka rozporowego” daje możliwość szybkiej i pewnej regulacji odpowiedniej długości kija. Wystarczy ustawić długość i skręcić. Dzięki zastosowaniu dwóch punktów „rozporu” Gabel daje gwarancje stabilności podczas marszu lub biegu.
  • Carbide – węglik, specjalny stop atomu metalu, półmetalu i węgla z którego wykonane są groty kijów – widie. Materiał ten jest zdecydowanie bardziej odporny na ścieranie niż stal.
  • Carbon – najwyższej jakości włókno węglowe dzięki któremu kije są lekkie i sztywne. Gabel stosuje aż 7 warstw włókna węglowego na jeden kij.
  • S-Carbon – technologia “Snake Carbon” to kompozycja aż 7 warstw włókna węglowego oraz kevlaru dająca układ geometryczny skóry węża powstały w wyniku innowacyjnej technologii krystalizacji włókien, dzięki któremu kije są o 20% lżejsze i 18% bardziej wytrzymałe na uderzenia. Snake Carbon to rewolucja w sposobie zastosowania włókna węglowego w produktach sportowych. Dzięki niej kije Gabel wytrzymają długie biegi, wyprawy górskie i zjazdy na nartach nawet w najtrudniejszym terenie.
  • REFLEX – specjalne wstawki odblaskowe zapewniają wyższy poziom bezpieczeństwa po zmroku.
  • GRIP – wyprofilowany kształt rękojeści pod kątem 6-7 stopni został zaprojektowany dla zwiększenia komfortu chwytu podczas marszu. Wszystkie uchwyty Gabel wykonane są ze związków anty-alergicznych.


W ZESTAWIE:

  • Para kijów Gabel Inverso Ca
  • Para talerzyków Gabel o średnicy 38 mm (03/37)
  • Para osłon na grot Gabel (05/33)

 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

 
Rozmiar

Jak dobrać kije nordic walking

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 390 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu