Kod produktu: GBL-700835252 Producent: GABEL
STRETCH LITE
20%
Off

200 zł

250 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 192 zł
Czas do końca promocji
Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Promocja
Nowość
 
Opis produktu

Kije do nordic walkingu Gabel Strech Lite

Lekkie i bardzo wygodny kije włoskiej firmy Gabel od wielu lat znajdują swoich wiernych fanów. Popularność zawdzięczają m.in. wysokiej jakości materiałów i dbałości o szczegóły.
879100103.jpg

Bardzo wygodny uchwyt z korka i wypinane paski.

Kije sprawdzą się zarówno w czasie krótkich intensywnych treningów jak i w czasie dłuższych wymarszów. O komfort Twoich dłoni zadbają wygodne paski i nienaganny uchwyt.
Paski do kijków gabel

Kije z regulowaną wysokością od 75 do 130 cm

Kije są nie tylko lekkie, ale i dopasują się doskonale do każdego użytkownika o wzroście od 120 do 190 cm.
kije teleskopowe, regulowane do nordic walking

Opis szczegółowy:

Nowoczesne dwusekcyjne kije do nordic walkingu dla osób, które chcą poczuć się jak profesjonaliści! Marka Gabel od ponad 50 lat jest producentem najwyższej jakości kijów do trekkingu, NW czy narciarstwa. Przez ten czas zdobyła sobie szerokie grono zadowolonych klientów na niemal całym świecie.

Model Stretch Lite to kije z tzw. "wyższej półki". Zastosowano w nich ultrawytrzymały i superlekki stop aluminium F56. Innowacyjny system składania TPL zapewnia o 40% większą siłę blokowania, niż konkurencyjne modele. Dlatego zapewnia odpowiednie wsparcie i pewność podczas marszu.

Szeroki zakres regulacji - od 75 do 130 cm sprawia, że z tych kijów mogą korzystać nawet bardzo niskie lub bardzo wysokie osoby. Prócz tego zdecydowaną zaletą dwusekcyjnych kijów jest to, że zajmują bardzo mało miejsca po złożeniu - dlatego są łatwiejsze w transporcie.

Specjalny system wypinania rękawiczek - NCS umożliwia ekspresowe odpięcie rękawiczki za pomocą naciśnięcia jednego przycisku. Rękawiczki z kolei zostały wykonane z wysokiej jakości materiałów, są regulowane rzepami oraz skonstruowane w ten sposób, by nie powodować otarć podczas marszu.

Rękojeść modelu Stretch Lite to połączenie wysokiej jakości korka z tworzywem sztucznym. Specjalne profilowanie zapewnia komfort podczas długiego lub intensywnego marszu.

Widiowy grot zastosowany w tym modelu jest odporny na ścieranie i bardzo wytrzymały. Prócz tego w zestawie znajdują się również nakładki gumowe na powierzchnie utwardzone.

Marka Gabel dba o odpowiednią jakość swojego serwisu - każdą część kija można wymienić.

Cechy:

  • Waga: 200 g
  • Długość: 75-130 cm
  • Materiał: Alu F56
  • Średnica: 16/14 mm
  • Uchwyt: Dual Cork 01/37
  • Pasek: NCS Comfort 02/36
  • Talerzyki: NW 03/37
  • Grot: Vario Fit 05/15 + Carbide 08/9 + Roadster Pad 05/28
  • System składania: TPL
  • Odblaskowy element
 
Cechy
Wymiar po złożeniu Między 50 - 80 cm
Wykonane z: Lekkich stopów aluminum
Waga: Bardzo lekkie od 180 do 200 g
Rodzaj treningu: Rekreacja i fitess
Polecane dla: Każdego
 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 200 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Szukaj

Menu