Ledlenser Latarka Ledlenser P7QC Gift Box

Latarka Ledlenser P7QC Gift Box Nowość
5%
Off

Latarka Ledlenser P7QC Gift Box 5.00 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
ocena: 5.00 / 5
Twoja ocena to: 5. Nie możesz dodać więcej ocen do tego produktu.

LED LENSER P7QC jest modelem latarki z serii Quattro Color, które charakteryzują się tym iż świecą czterema kolorami – czerwonym, zielonym, niebieskim oraz białym.

Więcej szczegółów

256 zł

269 zł

Czas do końca promocji
Promocja
LED-9407-Q
Nowość
Dostepna ilość 8

- +

Zamówienie telefoniczne

Masz pytania? Zostaw nam swój numer a my oddzwonimy do Ciebie.

Kupując ten produkt otrzymasz 25 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 25 punktów. Będą one mogły być zamienione na jeden kod rabatowy o wartości 5 zł.


 
Opis produktu

LED LENSER P7QC jest modelem latarki z serii Quattro Color, które charakteryzują się tym iż świecą czterema kolorami – czerwonym, zielonym, niebieskim oraz białym. Aby zmienić kolor światła, wystarczy przestawić pokrętło do ustawiania trybu pracy. Kolorowe światło jest dziś niezbędne – np. do sygnalizacji w ruchu ulicznym i szynowym oraz w wojsku. Służy ono pomocą myśliwym, pilotom i służbom specjalnym, lecz również umożliwia po prostu dobre widzenie nocą.

Długość fal dla poszczególnych kolorów:

  • światło czerwone – 620 – 630 nm
  • światło zielone – 520 – 535 nm
  • światło niebieskie – 405 – 425 nm

Możliwość wykorzystania innych kolorów światła nie jest przypadkowa. Każdy z nich na swoje przeznaczenie:

  • Światło zielone ułatwia obserwację oraz karmienie zwierzyny. Jest bardzo przydatne podczas polowań. Dzieje się tak, gdyż światło o tej długość fali jest niemal niewidoczne dla zwierząt i dzięki temu praktycznie im nie przeszkadza. Światło zielone w połączeniu z czerwonym znakomicie nadaje się do sygnalizacji drogowej (czerwone/zielone – stop/można jechać). Długość fal: 520 – 535 nm. Przydatne dla: myśliwych, policjantów, pracowników kolei, wędkarzy….
  • Światło czerwone idealnie nadaje się do czytania nocą. Odznacza się długimi falami i jest dzięki temu tak słabe, że nie rozkłada rodopsyny w pręcikach oczu. Długość fal: 620 – 630 nm. Przydatne dla: turystów, żeglarzy, pracowników kolei, astronomów, fotografów, myśliwych, wędkarzy, policji….
  • Światło niebieskie, w którym płyny takie jak krew przybierają czarną barwę. Powstały w ten sposób kontrast jest znacznie większy niż w przypadku oświetlenia światłem białym i pozwala na lepszą identyfikację tego rodzaju śladów. Długość fal: 405 – 425 nm. Przydatne dla: policjantów, straży pożarnej, służby ochrony, myśliwych….

Najważniejsze zalety latarki Ledlenser P7QC:

  • System Smart Light Technology (SLT) dający możliwość świecenia światłęm typu Power, Low Power, Blink
  • Nasadka rozpraszająca z pryzmatem
  • 4 kolory światła do wyboru: czerwony, zielony, niebieski, biały
  • Pokrętło do zmiany koloru światła
  • Latarka wykonana z solidnej oraz trwałej obudowy
  • Pozłacane styki wzmacniające odporność latarki

W zestawie:

  • Eleganckie opakowanie
  • Komplet baterii
  • Futerał mocowany do paska
  • Smycz na rękę
  • Karta gwarancyjna
  • Instrukcja obsługi

Właściwości produktu:

  • Zasilanie: 4 x AAA
  • Strumień światła: 220 lm
  • Liczba LED: Multicolor Power LED
  • Zasięg światła: 60 m
  • Maksymalny czas pracy: 25 h
  • Wodoszczelność: IPX7
  • Waga z akumulatorem: 175 g
  • Długość: 132 mm

Zastosowane technologie: Smart Light Technology

 
Wysyłka

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub DHL.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśłi chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę,
zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 14.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Możliwy jest również odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.
W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 696 014 360.

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzymy miłych zakupów.

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Ostatnio oglądane