Ledlenser Latarka Ledlenser P17 Black Gift Box

Latarka Ledlenser P17 Black Gift Box Nowość

Latarka Ledlenser P17 Black Gift Box 5.00 1

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
Nordicsklep
ocena: 5.00 / 5
Twoja ocena to: 5. Nie możesz dodać więcej ocen do tego produktu.

Latarka Ledlenser P17 to mocna, klasyczna latarka o bardzo długim czasie działania na jednym zestawie baterii (do 300 h). Model P17 został wyposażony w diodę LED (Xtreme LED) o mocy, aż 1000 lm i zasięgu do 450 m!

Więcej szczegółów

399 zł

LED-500903
Nowość
Dostepna ilość 3

- +

Zamówienie telefoniczne

Masz pytania? Zostaw nam swój numer a my oddzwonimy do Ciebie.

Kupując ten produkt otrzymasz 39 punktów lojalnościowych. Twój koszyk wyniesie 39 punktów. Będą one mogły być zamienione na jeden kod rabatowy o wartości 8 zł.


 
Opis produktu

Latarka Ledlenser P17 to mocna, klasyczna latarka o bardzo długim czasie działania na jednym zestawie baterii (do 300 h). Model P17 został wyposażony w diodę LED (Xtreme LED) o mocy, aż 1000 lm i zasięgu do 450 m.

Źródłem zasilania są trzy baterie typu D. Jak przystało na markę Ledlenser w modelu P17 znajdziemy regulowaną głowicę z możliwością ustawienia wiązki światła od wąskiej do szerokiej. Dzięki dużej mocy i zasięgowi latarka sprawdzi się w najtrudniejszych warunkach.

Najważniejsze zalety latarki Ledlenser P17:

  • 1000 lumenów dających zasięg 450 metrów światła
  • Intuicyjna oraz łatwa obsługa urządzenia
  • Bezstopniowa funkcja ogniskowania
  • Klips umożliwiający montaż latarki przy pasku
  • Możliwość pracy na jednych bateriach nawet do 300 h
  • Ochrona przed deszczem
  • Bardzo dobry stosunek mocy do wagi – jedyne 785 g
  • Gwarancja: 5 lat + 2 lata (po rejestracji na stronie producenta)

Zastosowane technologie:

  • Technologia AFS – zaawansowany układ skupienia światła od wąskiej do szerokiej wiązki
  • Rapid Focus – możliwość błyskawicznej zmiany wiązki światła
  • Smart Light Technology – mikro-kontroler, który umożliwia szybkie przejście pomiędzy trybami pracy oraz ustawianie indywidualnych funkcji oświetlenia
  • Temperature Control – inteligentna i w pełni automatyczna kontrola temperatury chroni przed poparzeniem dłoni i przegrzaniem diody LED bez względu na sposób eksploatacji

Parametry:

  • Moc światła: do 1000 lm
  • Zasięg światła: do 450 m
  • Źródło światła: 1 x Xtreme LED
  • Długość świecenia: do 300 godzin
  • Długość latarki: 306 mm
  • Średnica głowicy: 53 mm
  • Ciężar z baterią: 785 g
  • Liczba trybów pracy: 1
  • Rodzaj zasilania: bateria 3 x D
  • Odporność na wodę: IPX4

Funkcje światła (moc – zasięg – czas pracy)*:

  • Maksymalna moc: 1000 lm – 450 m – 15 h
  • Średnia moc: 400 lm – 300 m – 50 h
  • Niska moc: 100 lm – 150 m – 300 h

*Wartości pomiarowe są zgodne ze standardem ANSI FL1. Testy są przeprowadzane przy pełnym naładowaniu baterii/akumulatorów. Czytając powyższe dane należy uwzględnić stopniową utratę jasności światła odpowiednio do traconej pojemności baterii/akumulatora. Zależnie od użytkowania, baterie/akumulatory po wyłączeniu wykazują pewną regenerację i przy ponownym włączeniu oferują znacznie podwyższoną wydajność świetlną, aby później osłabnąć. 

W zestawie:

  • Latarka Ledlenser P17
  • Zestaw baterii (3 x D)
  • Klips do montażu, np. przy pasku
  • Instrukcja obsługi
  • Karta gwarancyjna
  • Oryginalne, estetyczne opakowanie

 
Wysyłka

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub DHL.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśłi chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę,
zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 14.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Możliwy jest również odbiór osobisty w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.
W tym celu prosimy o wcześniejszy kontakt pod numerem telefonu 696 014 360.

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzymy miłych zakupów.

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Ostatnio oglądane