Kod produktu: INV-2930 Producent: inov-8

But na długie trasy i mieszaną nawierzchnię. Męskie.

Więcej szczegółów

399 zł

Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Nowość
 
Opis produktu

Doskonałe buty do szybkich marszów z kijami i biegów w terenie. Dobrze również sprawdzą się na ścieżkach asfaltowych.

Waga katalogowa: 290g (rozm. 42)

Model trailtalon 290 to idealny but na ubite szlaki, twarde ścieżki, kamienne drogi.

Nadaje się też świetnie do "miejskiego" trailu, na parkowe ścieżki, szutrowe, polne drogi.

Może być ulubionym butem do codziennego treningu jak i startówką w długich biegach na stosunkowo łatwych trasach.

Konstrukcja cholewki daje perfekcyjne dopasowanie do stopy, zwiększoną ochronę i komfort podczas dystansu ultra, gdy stopa już puchnie.

Dwuczęściowa pianka POWERFLOW daje dobrą amortyzację przy 8 mm dropie, jej sprężystość gwarantuje 10% więcej ochrony i 15% więcej zwrotu energii z podłoża.

Bieżnik jest wyrazisty o 4mm szerokich kołkach, ale główną cechą trail talona to mieszanka gumy, z której zrobiona jest podeszwa.

Twardszej na pięcie - najbardziej narażonej na ścieranie, miękkiej po bokach - zabezpieczającej przed poślizgiem i przyczepnej na śródstopiu, która daje poczucie wklejania się w twardą powierzchnię.

Cholewka jest z siatki,oblana cienką warstwą gumy zwiększającą jej wytrzymałość.

Przód palców jest chroniony laną gumą, sznurowanie połączone z paskami w konstrukcji cholewki dobrze trzyma stopę w bucie. Język jest zintegrowany z cholewką co zabezpiecza przed wpadaniem drobnych kamyków i ściółki. Są też uchwyty do stuptutów inov-8.

 

Więcej o parametrach tych butów - sprawdź dane techniczne.

Drop, czyli spadek pięta - palce 8mm

Model: damskie.

Kopyto szerokie (natural/standard).

Produkowane w rozmiarach: 3-42,5UK (EU 35,5-42,5)

Tabela rozmiarów:

Rozmiardługość wkładki cmUS męskiUS damski
4.5 UK, 37.5 EUR 23,5 5,5 7
5 UK, 38 EUR 24 6 7,5
5.5 UK, 38.5 EUR 24,5 6,5 8
6 UK, 39.5 EUR 25 7 8,5
6.5 UK, 40 EUR 25,5 7,5 9
7 UK, 40.5 EUR 26 8 9,5
7.5 UK, 41.5 EUR 26,5 8,5 10
8 UK, 42 EUR 27 9 10,5

Gwarancja inov-8 - Gwarancja udzielana przez producenta na okres 12 miesięcy.

Gwarancja na produkty marki inov-8

 

Produkty inov-8 są wykonywane z wysokiej jakości materiałów przy wykorzystaniu zaawansowanych procesów produkcyjnych. Jeśli któryś z produktów inov-8 ujawni wadę produkcyjną w ciągu roku od zakupu, zostanie przez nas bezpłatnie naprawiony lub wymieniony na nowy.

Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia, uszkodzeń związanych z niewłaściwym użytkowaniem ani uszkodzeń mających charakter wypadku. Aby zachować ważność gwarancji, produkt musi być także czyszczony lub prany zgodnie z instrukcją. Aby zgłosić roszczenie związane z gwarancją, należy dostarczyć produkt do miejsca zakupu wraz z dowodem zakupu.

 

Czym jest ‘normalne zużycie’ ?

Normalne zużycie jest definiowane jako wytarcie materiału podeszwy lub cholewki w czasie korzystania ze sprzętu zgodnie z przeznaczeniem. Załóżmy, że zakupiłeś od nas buty szosowe i przebiegasz w tygodniu ponad 100 km. Większość naszych modeli jest projektowana z myślą o żywotności rzędu 900-1000 km. Jeśli zbliżasz się do tego pułapu (czasem może oznaczać to tylko 2 miesiące użytkowania), musisz się liczyć z tym, że but będzie miał wyraźne ślady normalnego zużycia.

 

Czym jest ‘uszkodzenie przypadkowe’ lub ‘użycie niezgodne z przeznaczeniem’?

Załóżmy, że korzystasz z butów f-lite nie wyposażonych w Rope-Tec i bierzesz udział w zajęciach wymagających wspinania się po linie. Cóż... Pierwsze modele f-lite były projektowane z myślą o biegach w łagodnym terenie i nie zostały przystosowane do znoszenia tarcia i nagrzewania towarzyszącego zjazdom na linie. Pianka w podeszwie środkowej w takiej sytuacji może się poszarpać. To jest właśnie użycie niezgodne z przeznaczeniem. Bądźmy jednak szczerzy – niewiele butów na rynku jest w stanie wytrzymać zjazdy na linie, jeśli nie zostały do tego specjalnie zaprojektowane. Na szczęście wszystkie modele z serii f-lite, a także x-talon i mudclaw są obecnie wyposażone w odpowiednie zabezpieczenia.

Przypadkowe uszkodzenie? Mamy na myśli sprawy w rodzaju: pogryzienie przez psa, przebicie cholewki przez ostry patyk.

 

Dbałość o produkt i czyszczenie

Większość z nas najchętniej rzuciłaby buty w kąt po treningu i wyciągnęła je dopiero przed następną sesją. Czyszczenie jest istotnym elementem wpływającym na żywotność buta. Ważne jest, by siatka pokrywająca cholewkę nie zawierała cząsteczek piasku, błota, pyłu, gdyż sprzyjają one przecieraniu cholewki, skarpet, nie mówiąc już o stopach.

Po użyciu ‘na brudno’ wyciągnij wkładkę, przepłucz je dokładnie od zewnątrz i od środka. Możesz je nawet płukać w strumieniu. Pozwól butom wyschnąć w sposób naturalny. Nagrzewanie zmniesza żywotność cholewki i podeszwy wewnętrznej.

 



 
Cechy
Amortyzacja 2 strzałki
Dla kogo Męskie i unisex
Kopyto Standard Fit - kopytko szerokie
Typ gumy bieżnika tri-c
Dodatkowe elementy podeszwy dynamic fascia band power-flow
Typ podeszwy trailtalon
Podłoże Szlaki. góry Ścieżki. lasy
Z kolcami Nie
Aktywność Bieganie Wędrówki Lifestyle
Drop 8 mm
 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

8 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 399 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu