0 0

Twoja ocena została dodana.

Wystąpił błąd podczas dodawania oceny.

Tylko zalogowani klienci mogą oceniać produkty.

ocena: 0 / 5
Nie oceniłeś jeszcze tego produktu.
Buty tenisowe, które zapewniają idealne prowadzenie stopy nawet przy wysokim zmęczeniu. Trwałe i lekkie, z doskonałą amortyzacją żelową ASICS GEL.

Więcej szczegółów

579 zł

Dostepna ilość 2
Nowość

- +

 
Opis produktu

Najnowsza wersja serii przeznaczonej do gry w tenisa Gel-Solution Speed! Doskonale spisują się przy agresywnym stylu gry, wyjątkowo lekka konstrukcja! Podeszwa przeznaczona na korty ziemne - najpopularniejszą nawierzchnie w Polsce. Model na rok 2017.

Cholewka wzmocniona materiałem syntetycznym z otworami wentylacyjnymi. Język pokryty meshowym materiałem dla większej wentylacji stóp. Pianka PHF w zapiętku buta, dopasowująca się do stopy w celu zapewnienia większego komfortu.

 

TECHNOLOGIE:

 

 

REARFOOT AND FOREFOOT GEL

 

 

System amortyzujący ASICS Gel jest najbardziej znaną technologią firmy. Aby dostarczyć największej absorpcji wstrząsów, jednostki Gel zostały strategicznie ulokowane w środkowej części podeszwy buta. Do systemu amortyzującego ASICS Gel używa się różnych materiałów. W zależności od funkcji jednostki Gel zawierają silikon zamknięty w poliuretanowych kapsułkach . Kształt jednostek Gel także jest precyzyjnie projektowany w zależności od specyfiki funkcji i pozycji w podeszwie buta.

 

I.G.S. - IMPACT GUIDANCE SYSTEM

Opracowany przez ASICS system jest rozwiązaniem, dzięki któremu zachowana jest możliwość naturalnych ruchów stopy. Ten rewolucyjny wieloskładnikowy system daje stopom swobodę, dzięki której możesz wykorzystać swój pełen potencjał sportowy. System wspomaga ruch w sposób, który można podzielić na 3 fazy.

Faza 1: Kontakt - Faza amortyzacji, w której stopa uderza o podłoże. W tej fazie stopę chroni Rearfoot GEL™ Cushioning System. Ten system silikonowej podeszwy łagodzi wstrząs, którego stopa doświadcza podczas uderzenia. System SpEVA zapewnia większe łagodzenie wstrząsu, dłuższą wytrzymałość oraz lepsze odbicie.

Faza 2: Środkowa faza podparcia - Stopa w całości przylega do podłoża. W tej fazie zaawansowane technologie stabilizują stopę. Technologia DuaMax™ o większej gęstości, znajdująca się w podeszwie środkowej, pomaga usprawnić ruch. System Asics Trusstic™ to element stabilizujący, który łączy tylną i przednią część buta i wzmacnia śródstopie. Technologia Dynamic Cradle™ w podeszwie środkowej buta przygotowuje stopę do sprawnego odbicia.

Faza 3: Przetaczanie - Pięta unosi się, a ciało przesuwa się do przodu. W tej końcowej fazie cyklu chodu stopa korzysta z Forefoot GEL™ Cushining System, który współdziała z rowkami w podeszwie w przedniej części buta, by usprawnić przetaczanie. Technologia Biomorphic Fit™ redukuje efekt odkształcania materiału i zapewnia większą wygodę i wydajność. DuoSOLE™, unikatowy produkt Asics w podeszwie zewnętrznej, gwarantuje lepszą elastyczność, przyczepność i niezwykłą lekkość.

 

 

PGUARD

 

Wzmocniony element gumowy dołączony do przedniej części podeszwy, zapewnia większą trwałość i ochronę przed urazami mechanicznymi.

 

 

FLEXION FIT VAMP

 

 

W górnej części buta dostarcza większego komfortu i lepszego dopasowania. Ponadto ogranicza możliwość podrażnień stopy, ponieważ budowa materiału pozwala na odkształcenia bez negatywnego wpływu na dopasowanie.

 

 

PHF (PERSONALIZED HEEL FIT)

 

 

Dwie warstwy specjalnej, dopasowującej się do stopy pianki, umieszczone w zapiętku buta w celu indywidualnego dopasowania i wyższego komfortu.

 

 

SOLYTE MIDSOLE MATERIAL

 

 

Bardzo lekki i trwały materiał podeszwy środkowej. Solyte podnosi komfort i poprawia amortyzację poprzez zastosowanie trzech różnych gęstości materiału: gęstość 45 dla wysokiej amortyzacji i elastyczności podeszwy, gęstość 55 dla większej sztywności i stabilności w celu zwiększenia tempa biegu, gęstość 65 w celu zwiększenia sztywności, aby zminimalizować proces deformacji podeszwy.

 

 

REMOVABLE SOCKLINER

 

Wkładka, która może być zmieniana w celach ortopedycznych. Doskonale dostosowuje się do kształtu stopy.

 

 

AHAR+

 

 

Cieńsza i lżejsza wersja AHAR. Umieszczana w strategicznych miejscach podeszwy zewnętrznej w celu zwiększenia trwałości przy zachowaniu niskiej masy.

 

 

DUOMAX SUPPORT SYSTEM

 

 

Cieńsza i lżejsza wersja AHAR. Umieszczana w strategicznych miejscach podeszwy zewnętrznej w celu zwiększenia trwałości przy zachowaniu niskiej masy.

 

 

CALIFORNIA SLIP LASTING

 

 

Górna część  materiału została zszyta ze wstawką EVA i łączy się podeszwą środkową, w celu podwyższenia stabilizacji i komfort użytkowania.

 

 

OPEN MESH UPPER

 

 

Elementy cholewki wykonane z przewiewnej siatki wspomagają proces wentylacji.

 

 

PROPULSION PLATE

 

 

Utwardzona płytka umieszczona w przedniej części buta, zapewniająca znacznie dynamiczniejszą fazę przetaczania i siłę napędową.

 
Cechy
PłećDamskie
360Tak
Typ nawierzchniCeglana (Clay)
Cena/jakośćTak
 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Michała Płońskiego 7-9/2, 54-002 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Nord Walk Aleksander Wilanowski Opinie z ekomi-pl.com

30 innych produktów w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 579.00 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Zawartość koszyka

Brak produktów

Do ustalenia Wysyłka
0 zł Suma

Zobacz koszyk

Szukaj

Menu

Ostatnio oglądane