Kod produktu: Buff OLD GREEN Producent:

High UV Protection Buff® to wszechstronny dodatek, który w zależności od pogody chroni przed wiatrem, zimnem lub prażącym słońcem. Wykonany jest z elastycznego, bezszwowego materiału Coolmax. Dodatkowo wersja High UV Protection posiada filtr UV

Więcej szczegółów

69 zł

Dostepność: Ten produkt nie jest dostępny
Nowość
 
Opis produktu

HIGH UV PROTECTION BUFF® to chusta, która doskonale sprawdza się w warunkach zwiększonego narażenia na działanie promieni słonecznych. Dodatkowo doskonale chroni przed wiatrem, kurzem a także pomaga kontrolować potliwość. Podobnie jak ORIGINAL BUFF®, chusta z powodzeniem zastąpi wiele elementów garderoby, jest lekka, zajmuje niewiele miejsca, więc zawsze możesz ją mieć przy sobie. Wykonana jest z bezszwowego, elastycznego materiału Coolmax®, który posiada wysoki filtr UV 95%. 

W czym tkwi fenomen chust BUFF®?
Chusty BUFF® zyskują coraz większą liczbę entuzjastów głównie przez swoją funkcjonalność i uniwersalność. Ten niepozorny kawałek wysokogatunkowego materiału w kształcie tuby, w zależności od potrzeb, może służyć nam jako czapka, opaska, kominiarka, maska lub tradycyjnie jako szalik. Poniżej przedstawiamy jedynie kilka propozycji noszenia chusty – więcej możliwości prezentują sami użytkownicy, którzy zamieszczają autorskie filmy ze sposobami układania BUFF’a®.

Dlaczego warto wybrać HIGH UV PROTECTION BUFF®?
Długotrwała ekspozycja na promienie UV może wywołać wiele niekorzystnych efektów. Skóra narażona na działanie promieni UV staje się szorstka, traci elastyczność i przedwcześnie się starzeje. Najgroźniejsze jednak mogą okazać się oparzenia słoneczne (powodują trwałe i niekontrolowane uszkodzenia w naskórku, infekcje wywołane przez gromadzenie się bakterii w pęcherzach oparzeniowych, a nawet raka skóry). Pod wpływem słońca zaostrzają się także niektóre choroby skóry. Należy również pamiętać, że największe ryzyko negatywnego działania promieni słonecznych obejmuje osoby mające kontakt z wodą, ponieważ ilość promieni UV zwiększa się po odbiciu od tafli wody.

 

Chusta BUFF® z powodzeniem ochroni Twoją głowę, twarz czy szyję w zależności od tego, która część ciała jest najbardziej narażona na działanie promieni słonecznych, dając przy tym miłe uczucie chłodu. Dlatego chusty HIGH UV PROTECTION BUFF® cieszą się dużym powodzeniem wśród żeglarzy, wędkarzy, pasjonatów wycieczek górskich i jazdy na rowerze, a także są niezbędnym elementem wyposażenia plażowego.

 

TECHNOLOGIA COOLMAX®

Coolmax® jest nowoczesnym włóknem poliestrowym przeznaczonym do produkcji odzieży termoaktywnej. Charakteryzuje się dobrymi właściwościami wentylacyjnymi, pomaga utrzymać suchą powierzchnię skóry. W porównaniu do włókien naturalnych, Coolmax®  zapewnia zdecydowanie lepszą oddychalność i odprowadzanie wilgoci. Zawdzięczamy to specjalnej budowie włókna, którego przekrój złożony jest z czterech lub sześciu okręgów, pomiędzy którymi znajdują się przewężenia. 

 

Najważniejszą zaletą materiału Coolmax® jest wspomniana odporność na promienie UV. Blokuje on 95% promieni słoneczych. Z uwagi na minimalne zatrzymanie ciepła polecamy używać go głównie w sezonie wiosenno-letni.

 

TECHNOLOGIA POLYGIENE®

Zastosowanie nowatorskiej technologii Polygiene®ACTIVE Odor Control, powoduje że materiał dłużej zachowuje świeżość, nie chłonie zapachów i daje poczucie komfortu nawet podczas intensywnego wysiłku fizycznego.

 

Efekty zawdzięczamy zastosowaniu jonów srebra, które skutecznie hamują rozwój bakterii we włóknach tkaniny. Właściwości antybakteryjne przeciwdziałają powstawaniu nieprzyjemnych zapachów. Nawet po długotrwałym treningu tkanina zachowuje świeżość i higienę, dlatego często wykorzystuje się ją do produkcji odzieży sportowej i turystycznej.

 

Technologia Polygiene® otrzymała Certyfikat bluesign® oraz została wpisana na listę bezpiecznych.

 

Dodatkowo chusta posiada certyfikaty jakości TUV - ISO 9001, ISO 14001 oraz CONFIDENCE IN TEXTILES.

 
Dostawa

Państwa zamówienia wysyłamy szybką paczką kurierską korzystając z usług firm DPD lub GLS.

Dokładamy wszelkich starań, by Państwa zamówienie, znalazło się w Państwa rękach jak najszybciej.
Jeśli zależy Państwu na dostawie "na jutro", sugerujemy składać zamówienia jak najwcześniej.

Standardowy czas dostawy to 24 godziny od przyjęcia zamówienia do realizacji.
W uzasadnionych przypadkach dostawa może się wydłużyć do 3 dni.
O takiej sytuacji zawsze poinformuje Państwa opiekun klienta.

Jeśli chcesz upewnić się w jakim czasie zrealizujemy Twoją wysyłkę, zadzwoń pod numer telefonu 696 014 360

Wysyłka tego samego dnia jest możliwa przy złożonych zamówieniach do godziny 13.00.
Po tej godzinie prawdopodobnie Twoja paczka zostanie wysłana dnia następnego.

Przy zakupach powyżej 300 zł wysyłka jest bezpłatna.

Opłata za przesyłkę kurierską, przy płatności przelewem to 12 zł.
Opłata za przesyłkę pobraniową wynosi 16 zł

Wyboru płatności i adres dostawy wpiszesz w czasie składania zamówienia przez koszyk zakupów.

Życzę miłych zakupów.

Aleksander Wilanowski

NordicSklep.pl

 
Reklamacja i zwrot

Każdy produkt bez śladów użytkowania mogą Państwo zwrócić do naszego sklepu w ciągu 14 dni od daty zakupu.

Dzięki wieloletniej współpracy i dobrym relacjom z producentami i dystrybutorami większość postępowań reklamacyjnych rozwiązywanych jest na korzyść klienta.

Poniżej dokładne rozporządzenia w tych sprawach:

§ 6. POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE

  1. Wszystkie oferowane i dostarczane Towary są wolne od wad fizycznych i prawnych. W przypadku wystąpienia wady Sprzedający ponosi odpowiedzialność z tego tytułu.
  2. Każdy Towar może być reklamowany z zgodnie przepisami  ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku Kodeks cywilny w zakresie dotyczącym rękojmi, jeżeli w ciągu 2 (słownie: dwóch) lat od wydania Towaru Klientowi, zostanie stwierdzona wada.
  3. W sytuacji wystąpienia wady Towaru, Klient może złożyć do Sprzedającego reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań: wymiany Towaru na nowy, naprawy Towaru, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna. Wybór żądania zależy od preferencji Klienta.
  4. Reklamacje należy zgłosić Sprzedającego w dowolnej formie np. elektronicznej na adres e-mail: kontakt@nordicsklep.pl lub wysłać listem na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław. W reklamacji należy określić wadę oraz wskazać swoje żądanie w ramach rękojmi. Użytkownik może skorzystać z wzoru reklamacji, stanowiący załącznik nr 1 do Regulaminu.
  5. Reklamowany Towar należy odesłać na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław.
  6. Jeśli Klient żąda wymiany Towaru lub jego naprawy, Sprzedający może odmówić spełnienia tego żądania pod warunkiem, że opcja wskazana przez Klienta byłaby niemożliwa do zrealizowania dla Sprzedającego albo w porównaniu z drugim z możliwych żądań wymagałaby nadmiernych kosztów.
  7. Sprzedający musi wymienić Towar lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego. Jeżeli żądanie reklamacyjne dotyczy naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, obniżenia ceny Towaru, to na Sprzedającym spoczywa obowiązek rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 (słownie: czternastu) dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. W przypadku niedotrzymania tego terminu uznaje się, że reklamacja jest zasadna.
  8. Koszty poniesione przez Klienta związane z odesłaniem reklamowanego Towaru, podlegają zwrotowi przez Sprzedającego.
  9. Sprzedający informuje, że wyraża zgodę na rozstrzyganie sporów konsumenckich w trybie ustawy z dnia 23 września 2016 roku o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (Dz. U. 2016, poz. 1823). W razie nie uznania reklamacji przez Sprzedającego, Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń i zwrócić się o interwencję do Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej we Wrocławiu,
    ul. Ofiar Oświęcimskich 15a, 50-059 Wrocław, www.wiih.ibip.wroc.pl Szczegółowe procedury skorzystania z pomocy Inspekcji Handlowej dostępne są na stronie internetowej urzędu oraz na stronie www.uokik.gov.pl w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich” i „Ważne adresy”. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne. W przypadku Zamawiającego będącego Konsumentem, który chce skorzystać z pozasądowego sposobu dochodzenia roszczeń, istnieje dodatkowo możliwość złożenia skargi za  pośrednictwem unijnej platformy internetowej ODR, dostępnej pod adresem  http://ec.europa.eu/consumers/odr/

§ 7. PRAWO KONSUMENTA DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Konsument może odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w ciągu 14 (słownie: czternastu) dni od daty odebrania przesyłki.
  2. Składając oświadczenie o odstąpieniu od umowy Konsument może skorzystać z formularza odstąpienia od umowy, stanowiący załącznik nr 2 do Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy należy przesłać Sprzedającemu na adres: ul. Logiczna 6, 54-007 Wrocław lub adres e-mail kontakt@nordicsklep.pl. Jeżeli Konsument skorzysta z formy wysyłki oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży pocztą elektroniczną, Sprzedający prześle Konsumentowi niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania.
  4. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia Towaru inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy oferowany przez Sprzedającego, Sprzedający nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
  5. Konsument pokrywa wszystkie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru tytułem odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedający niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni (słownie: czternastu) od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwraca Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy do Konsumenta. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument. W przypadku, gdy Konsument dokonywał płatności gotówką, sugerowane jest aby w treści oświadczenia o odstąpieniu od umowy Konsument podał numer rachunku bankowego, na który zostaną zwrócone środki oraz wyraził zgodę za zwrot środków pieniężnych w taki sposób.
  7. Uprawnienie Konsumenta do odstąpienia od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa, bez podania przyczyny w terminie 14 (słownie: czternastu) dni, nie przysługuje w przypadku, gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Nord Walk Aleksander Wilanowski Opinie z ekomi-pl.com

1 inny produkt w tej samej kategorii:

Negocjuj cenę

Cena wyjściowa 69 zł

 

* Pola wymagane

Polecane artykuły

Szukaj

Menu